Heeft er al iemand ervaring met de Mx300 onder win2000?? werkt dit goed met de reference drivers of zijn er problemen???
Verwijderd
Ik heb een vergelijkbare kaart (Xitel Storm Platinum, zelfde chipset), maar ik ben niet zo te spreken over de standaard drivers van win2k. Ik gebruik in win98 de nieuwste refernce drivers van Aureal, maar ze hebben nog geen nieuwe win2k drivers uitgebracht, wat wel jammer is. Hopelijk brengen ze die binnenkort uit!
De kaart werkt overigens wel gewoon onder win2k hoor.
De kaart werkt overigens wel gewoon onder win2k hoor.
Ow ok dank je!!
waar ben je niet zo over te spreken? de geluidskwaliteit of??
waar ben je niet zo over te spreken? de geluidskwaliteit of??
Ik heb ook een mx300 en met win2k draait hij onder de standaard meegeleverde vortex-drivers (herkent ie zelf). Op zich klinkt alles goed, totdat ik directsound gebruik, waar veel storing in zit (???)
ik las op vortex of sound een tip voor windows 2000, nl dat je via contolpanel/multimedia de hardware-exeleration op max moet zetten. Op die site staan ook beta's voor de vortex2 onder w2k. Een andere site met vortex2 beta's is ad3fan, hier staat een uitleg hoe je de boel moet installen ook! het werkt heel vreemd, maar als je de instructies goed volgt doet hij het wel.
erratta:
let op met die a3dfan drivers+instructies!! volg deze heeeel precies op.
delete de genoemde files niet, maar rename ze, zodat je terug kan!
verder bestonden de files niet allemaal, of stonden ze niet op de genoemde plaatsen en ook begon win2k na het renamen van de drivers.cat file te 'zeuren' over de systeemintegriteit, waarop ik cancel heb gedrukt.
na de install moet je nog een a3driver installen (www.aureal.com) en kan je ook de a3d-demos er op zetten. ook die driver.cab kan weer terug ge-renamed worden.
ik heb ze getest, en het a3d panneltje is er
wel, maar front-back fader werkt niet. Ook crashte de driver in quadmode bij UT, sound was heel slecht totdat ik acceleratie op max. zette, de kwaliteit was toen ok.
toch heb ik heb de standaard drivers maar weer teruggezet, vanwege diverse crashes met deze beta's
suc6 ermee als je ze ook gaat testen, laat het resultaat even weten!
Dark
erratta:
let op met die a3dfan drivers+instructies!! volg deze heeeel precies op.
delete de genoemde files niet, maar rename ze, zodat je terug kan!
verder bestonden de files niet allemaal, of stonden ze niet op de genoemde plaatsen en ook begon win2k na het renamen van de drivers.cat file te 'zeuren' over de systeemintegriteit, waarop ik cancel heb gedrukt.
na de install moet je nog een a3driver installen (www.aureal.com) en kan je ook de a3d-demos er op zetten. ook die driver.cab kan weer terug ge-renamed worden.
ik heb ze getest, en het a3d panneltje is er
wel, maar front-back fader werkt niet. Ook crashte de driver in quadmode bij UT, sound was heel slecht totdat ik acceleratie op max. zette, de kwaliteit was toen ok.
toch heb ik heb de standaard drivers maar weer teruggezet, vanwege diverse crashes met deze beta's
suc6 ermee als je ze ook gaat testen, laat het resultaat even weten!
Dark
Verwijderd
De drivers op VortexOfSound zijn dezelfde als die bij Win2k meegeleverd zitten. Je moet wel zelf nog de A3D drivers installeren; DirectSound3D doet het bij mij prima onder Win2k, maar bij "gewone" applicaties worden alleen de front-speakers gebruikt.
Pagina: 1