Misschien een hele domme vraag maar zou het mogelijk zijn om je kabel van adsl meteen op je netwerkkaart aan te sluiten? Of moet er perse een modem tussen zitten?
Kan niet. Je kan ook je telefoonlijn niet in een netwerkkaart stoppen.
Hele andere techniek, waarom denk je dat ze anders modems leveren... MOdulator/DEModulator....
/basic
Hele andere techniek, waarom denk je dat ze anders modems leveren... MOdulator/DEModulator....
/basic
Verwijderd
Das onmogelijk, je LAN-kaartje "begrijpt" het signaal niet dat uit de ADSL kabel komt. Verder past de aansluiting niet: 2 op 8 kabels en de stekkers passen niet: RJ10 op RJ45. Het modem is een soort vertaler die je dus absoluut nodig hebt.Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:49:
Misschien een hele domme vraag maar zou het mogelijk zijn om je kabel van adsl meteen op je netwerkkaart aan te sluiten? Of moet er perse een modem tussen zitten?
Oké, thnx... Heb nogal wat problemen met mijn USB modem op dit moment.
Er staat dit upload (416) en download (4480). Lijnsnelheid is dat!
Er zou toch dit moeten staatn (760) (4480)...
Ik heb nog de verkeerde upload gegevens. Ligt dit aan Xs4all of Kpn?
Verwijderd
moet je ff bellen met je provider hoe dit zitIk heb nog de verkeerde upload gegevens. Ligt dit aan Xs4all of Kpn?
enne dat modem is absoluut nodig ja
als je veel problemen met je modem hebt raad ik je aan om de nieuwste drivers voor je moederbord te downloaden, waarschijnlijk een VIA-chipset?
Edit; wat type ik langzaam
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 14:59 . Reden: langzaam ]
Als je in dit topic gaat kijken zie je dat er meerdere mensen zijn die hetzelfde probleem hebben..(vooral de laatste 4 a 5 pagina's)Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:56:
Oké, thnx... Heb nogal wat problemen met mijn USB modem op dit moment.
[rml][ KPN ADSL] Nieuwe Upgrade 18-05[/rml]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1