Toon posts:

nvidia 56.72 + leadtec ti4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit: het is een pixelview kaart en geen leadtec... het is ook al lang geleden...

beetje vreemd. ik heb hetvolgende aan de hand:

op het moment dat ik een spel opstart (bf vietnam of far cry) krijg ik een ongeldige bewerking (de bekende verzenden aan mikeysoft vraag) en wordt het spel afgesloten

dit probleem treedt niet op met de 53.03 drivers, ook niet als ik eerst de nieuwste driver installeer en daarna de oude, dan is het probleem weer opgelost.

Ook een schone installatie van winxp (eerst zonder, daarna met alle updates) mocht niet baten.

ik ga straks even kijken of een bios/firmwareupdate bestaat voor deze kaart maar het blijft een vreemd probleem

op de site van prolink (pixelview) is de driver van 2002 :( en er staan geen bios-sen) op de site van nvidia wordt je ook niet wijzer. iemand een idee?

voorlopig gebruik ik maar even de oude driver

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 15:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij het opstarten staat:

Geeforce4 TI 4200
Version 4.25.00.28.22
Copyright (C) 1996-2002 NVIDIA Corp.
128.0MB RAM

aan de hand van de sticker kwam ik er dus achter dat ie van prolink/pixelview is.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 15:08 ]

Verwijderd

uhmm de 5xxx drivers zijn ook niet de beste voor gf4 kaarten. je zou beter ergens in de 4xxx kunnen proberen. Voor mijn gf4 vind ik alles boven de 4xxx serie maar erg gaar

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Probeer anders een keertje de 61.11 ofzo :)