Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Erg leuk, maar ook erg duur en best moeilijk te levelen, zeker zonder goede gear. Een aanrader is om al een hoog lvl character te hebben om geld mee te verdienen, zodat je dat aan je scout kan geven.
Op dit moment nog maar lvl23, op lvl24 even zijn gear SC'en en dan naar de battlegrounds
Vooral een highlander :Dzodra ik ergens een necro kan lenen power ik een highlander scout naar 50
Over het algemeen zijn Saracen scouts het best had ik begrepen, om hun hoge dex.
Bow dmg = dex
Thrust dmg = dex+strenght
blocking rate = dex
In het kort, dex is het belangrijkste met de meest voorkomende spec.
Als highlander heb je met je boog niet meer dmg output dan met een saracen, waarschijnlijk zelfs minder. Alleen in close combat zal je er voordeel mee hebben, maar dan kan je beter een infiltrator maken
Wellicht is een Highlander een goed idee bij een andere spec dan ik wil maken, dus als je een spec hebt, post hem ff
Die paar dex is opzich niet echt nuttig, en als je een slash infil wil kan het handig zijn om een highlander te kiezen. End game haal je de meeste stat boosts toch uit je levelups en je gear, niet uit die paar dex verschil.Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 09:13:
Highlander scout?? Dat is na de Avalonian toch het slechtste ras om te kiezen?
Afgelopen week een paar keer met een guild-group aan het trainen geweest. 2 pallies, 2 clerics, 1 ice-wizard en nog wat andere classes. Mijn god, wat gaat dat XP-en dan absurd hard, ben nu lvl 43.5. Nog eventjes en dan krijg ik m'n nieuwe pet, yay!
https://niels.nu
Kortom slash > thrust.
Wat ik ook niet begrijp is dat al die HO crush merc worden. Slash heeft veel meer voordelen dan crush in rvr en zowel slash als crush zijn 100% str based.
oh en je kan geen highlander infiltrator maken. en ook geen avalonian scout. Avalonians kunnen niet als roque starten.
en slash inf = niet zo goed. Ok je doet veel dmg tegen e directe tegenstanders. Maar je mist de MEESTERLIJKE 50 thrust style. geloof me alle slash infis zijn thrust gegaan en veel blijer nu. 9 sec stun op een style 4 teh win
Wat mensen 'native' aan resistancies hebben boeit niet zo veel. Elke realm heeft hun resists voor de meest voorkomende damage types gemaxed. In het geval van slash geldt dat dubbel, omdat de meeste melee monsters slash damage doen.ye-roon schreef op 19 juli 2004 @ 17:12:
Wat ik ook niet begrijp is dat al die HO crush merc worden. Slash heeft veel meer voordelen dan crush in rvr en zowel slash als crush zijn 100% str based.
Dat klopt niet helemaal, ik geloof dat DragonFang (die lvl50 style) nu een followup style is geworden, wat een beetje jammer is natuurlijk. Slash infi's doen het best aardig, vooral op lagere levels. Hogere levels is idd nogsteeds thrust het meest populair.ye-roon schreef op 19 juli 2004 @ 17:12:
en slash inf = niet zo goed. Ok je doet veel dmg tegen e directe tegenstanders. Maar je mist de MEESTERLIJKE 50 thrust style. geloof me alle slash infis zijn thrust gegaan en veel blijer nu. 9 sec stun op een style 4 teh win
Vannacht met mn scout (lvl24) de battlegrounds onveilig gemaakt. Erg grappig, maar wel lastig als er bijna alleen maar stealthers zijn.
Paladin nogsteeds mijn favo PvE character, mn infiltrator nogsteeds RvR
Bron: Dark Age of Camelot: Catacombs screenshots at GameSpot.com
Ziet er veel belovend uit moet ik zeggen, hoewel RvR in grote battles wel veel meer lag zal kennen ben ik bang... Maar verder, top!
Verwijderd
Op mijn server MLF habben albs ook alle relics en vaak keeps in hib en mid zonder dat er serieuze aanvallen op alb homeland zijn. ...
Probleem is ten eerste population , er zijn op bijna elke server gewoon meer albs dan er mids/hibs zijn en NF moedigt zergen aan, met teleports en een realmwar map (/rw) waar icoontjes verschijnen bij een tower of keep die aangevallen word.
Sinds NF is range dus de belangrijktste factor een alb heeftook de beste range classes... archer met beste range, meeste range op mez, 2000 range petspam class, het moet duidelijk zijn.
Er moet snel iets gebeuren anders is RVR gewoon verleden tijd....
Dragonfang is nog steeds van evade maar de stun duurt nu maar 5 sec.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 07:30:
[...]
Dat klopt niet helemaal, ik geloof dat DragonFang (die lvl50 style) nu een followup style is geworden, wat een beetje jammer is natuurlijk. Slash infi's doen het best aardig, vooral op lagere levels. Hogere levels is idd nogsteeds thrust het meest populair.
Vannacht met mn scout (lvl24) de battlegrounds onveilig gemaakt. Erg grappig, maar wel lastig als er bijna alleen maar stealthers zijn.
Paladin nogsteeds mijn favo PvE character, mn infiltrator nogsteeds RvR
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
op 90% van alle servers zijn de albs in meerderheid, een groot gedeelte daarvan overpopulated met albs.aXe schreef op 26 juli 2004 @ 19:44:
Hoe kan er nou opeens een overschot zijn aan albs in US dat snap ik niet. Als ze er eerst niet waren waarom nu dan wel opeens? Lijkt me geweldig om eens een keer genoeg vijanden te hebben (speel zelf alb op Excalibur en ben het zat).
alb/excal heeft sinds release altijd al een zwaar overschot aan albs. (42% gemiddeld van server)
mids hebben rond de 32% en hibs rond de 25%.
het zal wel spannend worden. ik denk dat hibs de relic wel verliezen in NF. maar het zal echt spannend worden tussen alb en mid.
ik denk stiekem toch dat alb gaat domineren op excal vanwege de gemiddelde range chars die ze hebben, scouts, theurgists, sorcs.
[ Voor 19% gewijzigd door Bloodclot op 27-07-2004 11:25 ]
Op de Iseult server zijn ook alle relics in het bezit van Albion.
Kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, ik bemoei me niet zo veel met RvR, vind PvE veel leuker. Ik hoef niet te proberen om het tegen een mid of hib stealther op te nemen met mijn inf, omdat hij door lag toch meestal wel wint.
Catacombs zal zich dan ook richten op PvE, vandaar dat ik er zo enthausiast over ben.
Een betere balans tussen Alb, Mid en Hib krijgen zal moeilijk zijn voor Mythic, misschien level bonus gegeven of iets dergelijks. Ik speel al sinds het begin in Albion en dat bevalt me prima.
Maar ik ben er zeker van dat Mythic wat zal doen aan het Albion probleem. Ik denk niet dat het er aan ligt dat wij betere classes hebben, wij zijn gewoon in de meerderheid en daar ligt het probleem...
Verwijderd
Echt een stoer en grappig spel, vooral de PvP.
Schitterend als je zo met 40 man tegen 40 andere in gaat hakken
Ik denk dat ik maar weer eens DAoC ga spelen
dus je gaat nu zeggen dat nu alb EINDELIJK weer wat beter word in rvr dat ze generfed moeten worden omdat je zelf anders niet meer pwned??
ik denk zelf dat door NF het meer balanced word. Met: "longest rangë on mezz" mja onze mezzer draagt wel cloth en heeft met geluk 1200 hp... in andere realms dragen ze respectievelijk reinforced en chain EN hebben een insta mezz/stun.
het kutste vink nog wel dat mythic savages nog meer loving geeft. een hybrid tank met alle benefits als RA's als een echte tank. waarom krijgen ander hybrid tanks dat niet dan?
Is niet waar, want @ 15 thrust spec heb je de uber style "beartooth" wat je na block kunt gebruiken en 5 sec stun heeft. Die style krijg je d'r makkelijk in omdat saracen scout uber dexterity heeft dus je blockt best veel.ye-roon schreef op 19 juli 2004 @ 17:12:
En thrust heeft geen goeie styles voor lage spec en slash heeft amethyst op 29
Kortom slash > thrust.
Een feit is dat op bijna alle US servers Albion alle relics heeft, wat tot gevolg heeft dat IEDEREEN een alb toon maakt, wat er dan weer voor zorgt dat er straks bijna alleen maar albs zijn, en dan is er geen RvR meer. (beetje erg zwart/wit, maar je kan al zien dat albs steeds meer toons krijgen...)ye-roon schreef op 28 juli 2004 @ 18:03:
dus je gaat nu zeggen dat nu alb EINDELIJK weer wat beter word in rvr dat ze generfed moeten worden omdat je zelf anders niet meer pwned??
ik denk zelf dat door NF het meer balanced word. Met: "longest rangë on mezz" mja onze mezzer draagt wel cloth en heeft met geluk 1200 hp... in andere realms dragen ze respectievelijk reinforced en chain EN hebben een insta mezz/stun.
Dus ja, ik ben er wel voor dat ze de realms wat meer gewaagt aan elkaar mogen maken. NF maakt het alles behalve balanced, en dat is geen goede zaak.
Wat een onzin. De laatste raid op Prydwen was gewoon tijdens primetime, en de mids wonnen die relic omdat de albs gewoon brak speelden. Gisteravond was er een retake attempt welke compleet ongeorganiseerd was (ik was in Odins, maar kon gewoon GEEN groep krijgen, evenals een lvl 50 guildgenoot (paladin) van me). Tja, vind je het gek dat we die relics niet terug kunnen krijgen. Het is wel erg makkelijk het op de vroege vogels af te schuiven.ye-roon schreef op 29 juli 2004 @ 09:30:
mja maar in europa heeft alb GEEN relics. ok dat komt door goa omdat elke keer als albs gaan raiden de server crashed .. (omdat er zo veel spies zijn dat alle mensen van andere realms dan ook maar naar diezelfde zone gaan om of te proberen zelf met relic vandoor te gaan, of om te defenden). ik werd eigenlijk beetje gek van die gare relics. Elke keer als wij ze eindelijk weer hadden, kwamen de middies met een raid om 7 uur 's ochtends.... dus beetje lame om het dan te pakken als nog niemand wakker is...
Gisteren het idee opgevat om maar op een duitse server een toon op te zetten. M'n main heb ik op Prydwen (Alb), en op Excal heb ik een paar Hibbies. Ik ben begonnen met een Troll Zerker maar mijn god, wat is die vertaling irritant zeg! Oh, en ik was m'n Zerker aan 't levelen, is d'r een of ander high-level type die het leuk vindt om even alle mobs in die spawn te nuken. Leuke mensen die duitsers! Ik vind het tijd worden voor een 3e engelse (standaard danwel coop)
Had nog wat oude gear van mij lvl35 infiltrator, en heb voor mezelf 2 mooie 99Q dirks and een 99Q Gladius gecraft...
Heb de hele nacht met veel plezier lvl24 casters met gemak gekilled, een keer kwam een lvl20 stealther met (overduidelijk) /level gear de caster helpen, maar te vergeefs
Mocht je je vervelen, maak voor de grap een infi met leuke gear en probeer eens wat, erg gelachen
Daarentegen is het erg leuk om een caster neer te halen met je boog
Wat betreft stealth: tja, je haalt het natuurlijk nooit tegenover assassin classes kwa stealth, maar ik ga stealth wel flink meetrainen. Sniping 4 teh win
Al met al is de RvR situatie op Prydwen redelijk gezond. Ik hoop ook dat NF het niet compleet verpest.
Maar goed, ik ben ook een PvE junkie, dus Catacombs is zeer interessant.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
laatste keer albs aanvallen relic 2:00. midgard vecht door. chased de albs. en blijven doorvechten..... 8:00 relics terug.ye-roon schreef op 05 augustus 2004 @ 09:24:
ik speel(de) dus alb/excal en daar heeft alb geen enkele relic. Want om de een of andere rede is het zo dat als albs relic raid doen dan weten de mids en hibs dat al voordat de albs dat weten. En als het dan lukt om de str relics van mid te jatten. dan zijn we die de andere ochten alweer kwijt omdat die middies dan een 7 uur raid doen.
als je relics pakt moet je verwachten dat er ook wel meteen een contra aanval komt.
stealth is 34 of 35 genoeg voor een stealther.Hydra schreef op 04 augustus 2004 @ 11:00:
Ja, dat is ook de reden dat ik een scout gestart ben. Ik heb nu zowel een lvl 7 scout als een lvl 7 inf (naast m'n 44 necro heb ik alleen maar lowbies), maar ik vind m'n scout leuker. Ik heb altijd al iets met snipers gehad![]()
Wat betreft stealth: tja, je haalt het natuurlijk nooit tegenover assassin classes kwa stealth, maar ik ga stealth wel flink meetrainen. Sniping 4 teh win
[ Voor 4% gewijzigd door Bloodclot op 11-08-2004 18:11 ]
Onzin want wij hebben de hele avond Hadrian gecamped en na 3 uur kwamen ze niet meer opdagen. Ze hebben gewoon de klok gezet om 7:30 en zijn toen gekomen met wat mensen en hebben toen de relics maar weer gepakt zonder enige tegenstand. En dan komen ze ook nog met die verhaaltjes dat albs zo lame zijn en noskills nou een relic nemen zonder resistance is wat ik nou noem noskills. Nog 1 van die redenen waarom daoc zuigtBloodclot schreef op 11 augustus 2004 @ 18:10:
[...]
laatste keer albs aanvallen relic 2:00. midgard vecht door. chased de albs. en blijven doorvechten..... 8:00 relics terug.
als je relics pakt moet je verwachten dat er ook wel meteen een contra aanval komt.
Verwijderd
het probleem is meer dat er 3 realms zijn.. 2 zou veel beter zijn (of 4.. maar dan met een alliance tussen 2 realms) (oftewel ik bedoel iets als:aXe schreef op 11 augustus 2004 @ 20:58:
[...]
Onzin want wij hebben de hele avond Hadrian gecamped en na 3 uur kwamen ze niet meer opdagen. Ze hebben gewoon de klok gezet om 7:30 en zijn toen gekomen met wat mensen en hebben toen de relics maar weer gepakt zonder enige tegenstand. En dan komen ze ook nog met die verhaaltjes dat albs zo lame zijn en noskills nou een relic nemen zonder resistance is wat ik nou noem noskills. Nog 1 van die redenen waarom daoc zuigt
Albs: human race
Hibs: Elf race
Mids: Troll/dwarf race
en dan nog een.. met een Orc race.. en dan bevoorbeeld Hibs geallieerd met albs (equals 50% (kuch kuch.. Ietsie meer
en dan Mids met die "orcs"
Zou veel cooler zijn imo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 00:31 ]
Vind er niks fouts aan. Je hebt altijd een realm dat 'favoriet' is, of er nu 2, 3 of 4 realms zijn.aXe schreef op 12 augustus 2004 @ 14:47:
Buffbotje is ideaal voor de mensen die wel eens wat zelf willen levelen zonder de last en fouten van anderen. En ik denk ook dat de grootste fout was om 3 partijen te maken, al hoewel dit natuurlijk interessante gevechten kan opleveren.
Wat betreft die bot: ff kijken of ik 'em vanavond op 11 kan krijgen, krijg ik m'n eerste acuity buff
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 12-08-2004 16:00 ]
Buffbot is wel grappig, alleen 2 accounts dokken vink beetje teveel vant goede
Nou, m'n main is een necro, dus mijn bot heeft sowieso 2 characters te buffen. So no buffs 4 y00!ye-roon schreef op 12 augustus 2004 @ 20:34:
Buffbot is wel grappig, alleen 2 accounts dokken vink beetje teveel vant goedeik leech wel buffs van anderen
ja maar daarom s00ked een necro ook in rvrHydra schreef op 13 augustus 2004 @ 10:49:
[...]
Nou, m'n main is een necro, dus mijn bot heeft sowieso 2 characters te buffen. So no buffs 4 y00!
(ik heb en 50 necro ja
[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 13-08-2004 18:32 ]
Verwijderd
Verwijderd
Lukt nog wel hoor, tegen woordig zijn er scroll farm groups in ToA.. die chainen constant mobs.. majah.. zoek dan wel ff een grote guildVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 16:06:
Wat ik me afvraag is, is het nog wel de moeite om met daoc te beginnen (opnieuw voor mij) ben tijdens SI gestopt en heb me account toen weggegeven, als ik nu weer begin is het nog wel mogelijk om exp groups te krijgen etc of heeft nu echt zowat iedereen een eigen mini party met een buffbot ?
Verwijderd
Heh dat zal vrij lastig worden denk ik als je net begint in de realmVerwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 16:08:
[...]
Lukt nog wel hoor, tegen woordig zijn er scroll farm groups in ToA.. die chainen constant mobs.. majah.. zoek dan wel ff een grote guild
Paar dingen die je kan doen:
1. Goede guild zoeken met veel members.
2. Buffbot erbij halen en nooit meer het probleem hebben dat er geen groep is want je kan dan ook makje solo levelen.
3. Een vaste level groep maken en op het welbekende forum (Freddyshouse) aanmelden en zien of er meer mensen interesse in hebben.
4. Gewoon zelf gaat levelen en maar ziet wat er van komt.
Verwijderd
Nu nog bedenken welke realm/class ik wil gaan spelen
lolVerwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 22:29:
Heb de gold edition maar besteld , hoop hem dinsdag in huis te hebben
Albion/Prydwen, class moet je zelf wetenVerwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 22:29:
Verwijderd
besteld bij dimensionplus.nl (sorry voor reclameye-roon schreef op 16 augustus 2004 @ 09:35:
[...]
loleen vriend van me (VinnieWeiss op got) had bij play.com daoc+si+toa (ook gold edition of zo) besteld. tis inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds ni binnnen
Oh jee heb nog een keer toa besteld bij play.com vorige week maandag. Dit kan dus nog wel ff duren Fookye-roon schreef op 16 augustus 2004 @ 09:35:
[...]
loleen vriend van me (VinnieWeiss op got) had bij play.com daoc+si+toa (ook gold edition of zo) besteld. tis inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds ni binnnen
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Nog ff wat hoger, en dan lekker lvl'en in Modernagrav
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Oh, en sinds afgelopen Vrijdag avond.. Ding, 1 mithril in cash. (1000P, over 6 characters verspreid.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Nee man, Pryd is een zuigserverrarzie schreef op 17 augustus 2004 @ 11:27:
Nee, gewoon in Midgard/Prydwen beginnen. Er zijn al albs zat op Prydwen. >_<
Oh, en sinds afgelopen Vrijdag avond.. Ding, 1 mithril in cash. (1000P, over 6 characters verspreid.
Spelen echt weinig mensen op, en in BG1 is nooit wat te doen, je moet op Exc. gaan spelen
En je hoogste RR is?rarzie schreef op 17 augustus 2004 @ 11:27:
Nee, gewoon in Midgard/Prydwen beginnen. Er zijn al albs zat op Prydwen. >_<
Nou hopelijk komt het snel.ye-roon schreef op 17 augustus 2004 @ 09:05:
Hij heb em inmiddels binnneongeveer 30 min na ik dit poste zei hij dat
Verwijderd
En server waar ik ga spelen is Excal zeker, Meer mensen meer vreugd ;P (of niet)
Allen realm is nog even kijken, Alb is altijd wel lekker druk alleen beetje basic wat classes betreft, Hib heb ik hiervoor al gespeeld was wel leuk, Midgard maar even gespeeld (tot lvl 24 ofzo) wel leuk maar zo grijs verder niet echt veel gezien daar
Hmm, lastig lastig allemaal
Maar ik moet zeggen dat levellen zonder een goede guild een hell in Hib is, vooral 40+ is onmogelijk zonder een goede guild.
Alb is denk ik wel makkelijker om te levellen al is het daar ook niet echt makkelijk.
Tis moeilijk tegenwoordig als noob maar in hib lopen er nog wel wat mee rond om te levelen. Zelfs 20- loopt nog aardig wat rond.
Als je naar hib gaat pm me maar, nicks Mysteriax , Pharao en eigenlijk alles met Myst aan het begin is van mij.
M'n hoogste char is een lvl 44 Necro met RR 1.5 ofzo
Verwijderd
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 17:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik kan wel wat voor je maken, kost je niks
Verwijderd
Me paladin heet Elander, momenteel al level 22ye-roon schreef op 26 augustus 2004 @ 09:05:
hoe heet je pala??
ik kan wel wat voor je maken, kost je niks(of ik haal wat van een CM af
(aangezien bg1 veel bezocht word zijn er aardig wat mensen die af 50 armor op hun CM hebben staan)
Hoop dat we als alb/excal weer eens darkness falls hebben zodat we daar kunnen hunten . leuke exp daar
Verwijderd
Nouja toch maar een kleine update
Ben inmiddels lvl 30 met me paladin gaat vrij vlot sinds ik de 20 gepaseerd ben (veel meer mensen die willen groupen en weten hoe hun class werkt)
Nouja morgen (uhm vandaag?) weer verder spelen ;p
De nieuwe versie van WineX (cedega) werkt perfect met DaoC:ToA.
Het loopt wel erg laggy, maar ik moet de instellingen nog tweaken etc, en er is een memory module overleden, dus heb eigenlijk ook te weinig geheugen..
Zie mijn sig voor de specs, heb nu alleen 256MB inplaats van 512MB, en dat merk je behoorlijk...
Screenies volgen
Was gister ff in Modernagrav aan het lvl'en(is in SI), mijn god, wat een insane exp krijg je daar
Was gister binnen een half uur van 41 naar 42 gelvl'ed
Er lopen daar Redcaps rond, die zijn rood/paars voor een lvl50 character, je pulled er een paar en er komt een hele horde aangerend, healer cast AEStun, en SM cast PBAoE bombs, en je krijgt vette exp, en veel, heel veel gold(had gister in een paar uur tijd 1,2P, begon met 180Gold
Wel belangrijk is dat een healer een manafield cast, dan kun je gewoon blijven pullen en PBAoE casten
IIG, ik heb nog een classic buffbot en die wil ik dus upgraden naar ToA. Moet ik dan die ToA box kopen en die upgraded mijn classic account naar SI & ToA? Of moet ik die ToA box kopen EN ook die aparte SI box om alles te upgraden?
Accountjes van USA staan intussen op Ebay
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-09-2004 11:40 ]
Voor het upgraden naar ToA heb je helaas ook SI nodig trouwens.
De populatie op de servers is nogsteeds enorm, en een feit is dat DAoC nogsteeds een van de betere MMORPG's is van dit moment.
Uiteraard zullen er veel mensen vertrekken na de intrede van World of Warcraft en EverQuest2. We zullen zien wat dat doet met de populatie op de servers.
Persoonlijk heb ik het ook wel aardig gehad met DAoC, en stap dan hoogst waarschijnlijk ook over op WoW, de EU versie.
Het spelen op US servers heeft eigenlijk mij voorkeur, maar helaas zijn alle grote events om 3-4 uur 's nachts dus mis je er erg veel.
12.500 Bots, 12.500 Botted-players die alleen maar in de rij staan voor camps.Kaap schreef op 03 september 2004 @ 12:36:
Op de USA servers zitten er elke dag zon 25,000. Zelfde voor Euro servers. Waar haal jij die uitspraak dan vandaan?
Behoorlijk dood naar mijn mening
Mythic is ooit begonnen aan ToA en is daarmee haar eigen graf gaan graven voor veel spelers. (Ze verliezen volgens eigen zeggen sinds ToA vaker spelers) Casual gamers met een RL kunnen gewoon niet langer tippen aan al die hardcore 24/7 gamers. Dat vind ik dus zo jammer, je bent verplicht om uren te besteden aan een game om een beetje 'goed' te worden.
Ps. Ik zeg niet dat de game slecht is,ik heb er met alle liefde 2.5jaar van m'n leven aan besteed, ik zeg dat de game niet langer is wat het was(pre-ToA en soms vind ik pre-SI nog het leukst), het lijkt telkens meer op CS, wat sinds Steam ook zuigt
[ Voor 5% gewijzigd door Mathizsias op 03-09-2004 13:48 ]
Tuurlijk.12.500 Bots, 12.500 Botted-players die alleen maar in de rij staan voor camps
Nog nooit APK in emain gezien zeker? Ik had zelf ook een bot en die zat in een guild genaamd Buffbots, die hadden meer leden dan mijn eigen Pro-RVR guild (ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Mathizsias op 03-09-2004 16:14 ]
Ja hoor, zat buffbots, maar zoals jij het omschrijft is wel erg overdreven. Vandaar mijn reactie.Tidus schreef op 03 september 2004 @ 16:13:
[...]
Nog nooit APK in emain gezien zeker? Ik had zelf ook een bot en die zat in een guild genaamd Buffbots, die hadden meer leden dan mijn eigen Pro-RVR guild (ofzo(Public Enemies op Alb/Prydwen))
Tis alleen om aan te geven dat het eeuwige ge-ouwehoer van 1on1 imbalances gebaseerd is op iets wat niet alleen bij spelers voor komt maar zelfs bij de gamemakers. Het al eerder genoemde: 'Greed'Kaap schreef op 03 september 2004 @ 22:47:
[...]
Ja hoor, zat buffbots, maar zoals jij het omschrijft is wel erg overdreven. Vandaar mijn reactie.
Ook ik ben er toen een tijd mee gestopt. Maar nu ik ook mee doe in de artifact raids en ML's moet ik zeggen dat het eigenlijk wel meevalt...
Helaas is het wel zo dat veel tijd op gaat in het ToA gebeuren en dat is jammer. Ook het aantal buffbots is debiel groot, je bent bijna verplicht er ook een te maken wil je het een beetje leuk doen in RvR...
Mn spiritmaster is nu lvl45, komende week wordt hij 50
Ben je realm rank 10 en geen armor aan dan heb je dus bij alles +9. Heb je items aan die je +12 geven dan geeft dat uiteindelijk +11 en op rr10 heb je dus +20. En geloof me een LW hero met 50+20 LW doet pijn.
Maar op een ander forum las ik dat er vorig jaar December al over werd geklaagd(natuurlijk vl door Hibs en Albs
Morgen hebben we trouwens een alliance raid in Halls of the Corrupt, benieuwd hoever we komen
[ Voor 14% gewijzigd door Cthulhu op 10-09-2004 09:49 ]
givz some uber spot in alb of zo
Morgen(vandaag) is die 50
Buffs uit de game halen is echt iets wat ik zou doen om de game de balance te geven die mensen zoeken en dus eigenlijk ook willen. Wat ik me dus dan ook afvraag is waarom er nog steed geen range op die buffs komt... maak het dan 5000 range ofzo, wants als groep ga je niet verspreidt rondlopen en kan je makkelijk binnen die range blijven, laat anders als een player buiten die range komt en timer op zn buffs krijgen van 5min om in die range terug te komen...Kaap schreef op 04 september 2004 @ 18:02:
Jah maar waarom ook niet? Ga je rvr'en, dan heb ik liever buffs van mijn bot dan blauwe/gele specs van bv een cleric.
Ik speelde in de tijd dat daoc nog geen buffbots kende, en veelal nog niet met gankgroups en fixed guildgroups werkte, was gewoon dikke pret, nu helaas, vind ik dat DAoC hun systeem, dat zij als enige goed hebben weten te verwerken tot nu toe, aardig om zeep aan het helpen zijn.
Er is overigens in toa een nieuwe supercamp voor animists en pbaoe. Namelijk als je in Land of Atum naar de piramide in de rivier gaat, dat grote camp met hulks. Shield tank bodypullen en naar animist en/of pbaoe brengen. FOPbot is handig.
Als alb kan je beter naar Gwyndeau gaan, of bv de ramp naar Sidi. Goede gear drops ook daar.
Verwijderd
En dan niet stiekem Midgard joinen (al zul je daar geen hol aan vinden.. tenzij je een guild als nazgul joined)... Majah..
Catacombs en NF.. BRING IT ON!
Maar eigenlijk wil ik een respecstone hebben, heb ff een Dark SM getest in BG1, die is best goed
Ook de raid in HotC was succesvol, alleen 1 van de Eindbosses was wel erg sterk, duurde volgens mij wel een minuut of 20 voordat die dood was, maar hij dropte wel 3 RA respecstones, een savage wapen, helmpje voor Hunter en een SM ring, die ik gewonnen heb bij de verloting
En op Excal zijn de albs idd niet de sterkste, heb er nog een lvl50 Necro rondlopen, in de guild Blood-Lust
ik zit dus in de guild nazgul als RVr officier (sinds week officer).Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 22:54:
Nog beter is je chars verwijderen van Albion. zodat wij (hibernia) weer een normale kans krijgen in rvr.. (QQ.. Whine Whine.)
En dan niet stiekem Midgard joinen (al zul je daar geen hol aan vinden.. tenzij je een guild als nazgul joined)... Majah..
Catacombs en NF.. BRING IT ON!
superguild toffe lui etc
[ Voor 12% gewijzigd door Bloodclot op 13-09-2004 16:33 ]
Grand Summoner Govanon. Is makkelijk te doen met een goede FG en duurt dan idd wel even. Maar de meeste eindbazen zijn makkelijk te doen als je weet hoe en wat. Ik denk zelf dat die extra info websites en al de forums een hoop verknald hebben. Doordat de US alles eerder krijgt vinden die meestal al manieren en truckjes uit die ze hier in de EU weer gebruiken en uitbuiten. Ik ga ook wat minder op websites rondhangen bij de volgende MMORPG. Alleen desnoods een map raadplegen als die niet ingame voor handen is om een lokatie te zoeken.Cthulhu schreef op 13 september 2004 @ 16:12:
Zaterdag ook mee gedaan aan verschillende keep raids, 2 hebben we er ingepikt van de albs, bij de 3e waren ze eindelijk gealarmeerd, en kwamen ze met 5 supergrp's ons een lesje leren.
Ook de raid in HotC was succesvol, alleen 1 van de Eindbosses was wel erg sterk, duurde volgens mij wel een minuut of 20 voordat die dood was, maar hij dropte wel 3 RA respecstones, een savage wapen, helmpje voor Hunter en een SM ring, die ik gewonnen heb bij de verloting
En op Excal zijn de albs idd niet de sterkste, heb er nog een lvl50 Necro rondlopen, in de guild Blood-Lust
http://catacombs.darkageofcamelot.com/screenshots/
Erg netjes moet ik zeggen, heb mijn account maar weer ge-re-opened...