Toon posts:

Firewall uit Router halen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een 3com Router. Er valt niet over te klagen maar ik zit met 1 probleem. Velen van jullie zullen de downloads proggie's als Overnet en Bittorrent wel kennen. Maar nu wil het probleem dat mijn download snelheid bij deze programma's geremd wordt doordat mijn router firewalled is. En ik heb verder niet zoveel verstand van DMZ instellingen.

Weet iemand hoe ik deze firewall kan De-Activeren? Of misschien wil het wel helpen om mijn poorten open te zetten.

Wie tips voor me heeft kan me ook even toevoegen op msn:
stennis_nl@hotmail.com

Alvast Bedankt!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De firewall de-activeren doe je net door één van de PCs in DMZ te zetten.. en dat is gewoonlijk zo simpel als je lokaal IP adres in te geven en op OK te klikken in je router zijn configuratiepagina (ik neem aan dat je die via je browser benadert)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je geen verstand hebt van DMZ, wil de handleiding van je router nog wel eens helpen om je door dit soort relatief eenvoudige dingen heen te halen :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke 3Com ? Heb je een webinterface ofzo waarmee je de poorten kan openen ? Kijk ook even in FAQ Network Troubleshooting, Het Grote Poortmappingsverhaal en Hoe deel ik Internet ? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 14:30
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 12:47:
Wie tips voor me heeft kan me ook even toevoegen op msn:
stennis_nl@hotmail.com
Dit is een forum en het idee is dus dat antwoorden ook gepost worden IN het forum. Anders krijg je als zoeker allemaal topics zonder antwoorden ...

-

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Uhm je moet de "firewall" niet uitzetten maar alleen de benodigte poort forwarden--> Het Grote Poortmappingsverhaal

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips (en dan met name over portmapping).
En anders kijk je eens in de manual van je router c.q. het sotware pakket.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.