Ik heb een Western Digital 120 gb, 8mb, 7200 rpm in me pc hangen, maar deze maakt , na mijn mening een hele irritante constante herrie. Heel me pc is stiller dan de hdd zelf. Dus ik dacht ik zoek zo'n tooltje om heb stiller te maken
Maar dat bleek moeilijker dan ik dacht, want ik heb op de site van WD gekeken, hebben hun die tooltjes wel
En het lijkt me niet verstandig om zo'n tooltje van maxtor te gebruiken
Of kan dat gewoon?
Nog een andere optie is dat ik hem, in een oude lege cd speler bouw, met geluidsdempend materiaal, met koeling natuurlijk.
Weet iemand of er zo'n tooltje bestaan voor WD, om de hdd stiller te maken, de lees/schrijfkoppen maken niet zoveel uit. Want als ik ga slapen en hem aan laat staan, voor te downloaden oid, wordt toch niet veel gebruik van gemaakt. Het liefst zou ik hem dan overdag weer op de oude instelling terug kunnen zetten.
bvd
Nog een andere optie is dat ik hem, in een oude lege cd speler bouw, met geluidsdempend materiaal, met koeling natuurlijk.
Weet iemand of er zo'n tooltje bestaan voor WD, om de hdd stiller te maken, de lees/schrijfkoppen maken niet zoveel uit. Want als ik ga slapen en hem aan laat staan, voor te downloaden oid, wordt toch niet veel gebruik van gemaakt. Het liefst zou ik hem dan overdag weer op de oude instelling terug kunnen zetten.
bvd