[VB6]WebServer Stuck @ 32kb

Pagina: 1
Acties:

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben een webserver aan het bouwen in visual basic. Deze werkt, maar wel alleen totdat de 32 kb verzonden is :'( . De rest van de data wordt dan niet meer verzonden. Ik gebruik deze http header:
code:
1
2
3
4
stuur "HTTP/1.0 200 OK"
stuur "Date: Fri, " & Mid(Date, 1, InStr(1, Date, "-") - 1) & " Dec " & Right(Date, 4) & " " & Time & " GMT"
stuur "Content-Type: text/plain"
stuur ""

En daarna wordt gewoon get bestand verzonden. Weet iemand wat dit voor probleem is? Iemand interesse mee te helpen?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je het gewoon naar een bestand in plaats van naar het winsockcontrol schrijft, zie je dan wel meer dan 32kb?

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:24

Sponge

Serious Game Developer

Misschien Content-Length toevoegen?

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 21:15
mischien de socket buffer vergroten?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
offtopic:
Het is bij jou altijd vrijdag (zie regel 2)? Heb je nog open vacatures? :+

Je zegt dat "het bestand" wordt verzonden. Ik neem aan dat je platte ASCII bedoelt als in HTML bestanden e.d.? Of probeer je een binary te versturen? Want dan klopt je content-type niet.

En inderdaad moet je effe je buffer grootte e.d. checken. Debuggen is ook een onderdeel van programmeren. Probeer dus uit te zoeken wat er wel en wat er niet verzonden wordt (GlowMouse had daar een leuk idee over) en laat ons dan weten wat er precies fout gaat.

Heb je ook al in de MSDN gekeken? Want ook daar staan veel handige Winsock dingetjes/weetjes in...

Overigens neem ik aan dat je "GMT" (net als "Dec" en "Fri)" ook nog variabel gaat maken? Want je krijgt natuurlijk met allerlei tijdzones te maken (GMT, CET whatever)als je programma tenminste voor extern gebruik is bedoeld en andere datums.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 31-05-2004 16:00 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij