Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
hallo,

Ik ben van plan een Yakumo Co-pilot II (420€ met 256mb mmc kaartje @ snogard.de) aan te schaffen, met de volgende specificaties:

http://www.yakumo.de/prod...x.php?pid=2&artnr=1031525

Nu is bij deze pda Destinator3, met de kaart van duitsland. Is het mogelijk om bv. een benelux map erop te zetten?
Zoja, waar kan ik deze vinden en moet deze dan op het MMC kaartje komen te staan?

dbv,
Systemfan

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Verwijderd

Volgens mij is dit de Delta 300 en dit is een Mitac 336. Er is ook een Mitac 168. Yakumo noekmt 'm Delta 300 GPS en deze is identiek maar heeft als extra een ingebouwde GPS ontvanger.

De Delta GSP kost rond de 300 euro zonder software of kaartje. Dus zo'n 360 euro exclusief software... Je kunt dan beter de TomTom3 Benelux software aanschaffen. Je bent dan wel iets duurder uit, maar wel goede Benelux software.

De navigatiesoftware kun je in de PDA installen, de kaarten op de SD2 of MMC kaart

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 17:09 ]

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
heb ff gegoogled en hij lijkt idd sprekend op de Mitac Mio 336

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Verwijderd

Ik bedoel..... het IS een Mitac Mio Digiwalker 336 en beiden zijn ook in een GPS uitvoering verkrijgbaar. Dus geen geklooi met separate GPS muis.

Ik heb zelf de Mitac 168 en die functioneert prima, mpet ik zeggen....