Toon posts:

Problemen met online gaan M55

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi
Ik heb sinds gister een siemens m55, ze zeiden dat ie wel goed was en hij was nu niet zo duur, dus ik kocht um maar..
Het was hi prepaid, kwam wel goed uit, want daardoor kon ik me simkaart overzetten van me 3310..

Maar toen ik probeerde te wappen gaf hij aan dat mijn geeft hij aan dat mijn CSD-Profiel ongeldig is.. dit snap ik wel, want als ik bij instellingen - verbindingen - data services - etcc.. en dan bij CSD - profiel kijk, dan staat er niets..
waar kan ik deze gegevens vandaan halen?

En dat is nog niet alles, want als ik een ringtone via mijn inbox wil openen, dus die url selecteren endaar heen bellen zeg maar.. dan geeft ie aan dat de GPRS toegang is geweigert..

waarschijnlijk is dit gewoon vet n00b en zit ik er gewoon overeen te kijken ofzo..
maar kan iemand me ff iets hierover vertellen?

alvast thnx
Later, n00b

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:20

bonzz.netninja

Niente baffi

ga naar de website van je provider, daar staan de instellingen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Stel onder menu 9-6-5 onder beide opties dezelfde waarden in bij eerste invoerveld. De betreffende waarden kun je zoals bonzz.netninja vinden/vragen bij/aan je provider.

Zodoende krijg je naast verbinding met wap ook verbinding als je wilt mailen en met de java midlets.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!