[Logitech Z 560] Subwoofer defect

Pagina: 1
Acties:

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-10-2025

D4Skunk

Kind of Blue

Topicstarter
Mijn logitech setje heeft perfect gewerkt op een feestje enkele maanden geleden. Hij stond op de zolder stof te vergaren (mijn vriendin apprecieert het niet zo wanneer ik zit te gamen met dit setje), maar aangezien we gisteren een BBQ'tje hadden met enkele vrienden besloot ik hem terug aan te sluiten.
Resultaat: geen geluid meer uit de woofer :(
Mijn vraag : kan dit liggen aan een zekering of een slecht contact, gezien hij op het feestje wel de hele tijd perfect gewerkt heeft. Zou dit in de pod, of in de subwoofer zijn ? Kan ik de subwoofer openen zonder kwalijke gevolgen voor de geluidskwaliteit ?
PS: @operators : ik weet niet of deze post toegelaten is, maar ik heb wel al enkele uren op het net gezocht naar relevante info, en niks concreet gevonden.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-07 15:47
Als alles goed aangesloten e.d. is zou je de sub best kunnen openen, als je dit netjes doet gaat er niets mis :)

|>

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Die spullen zijn helemaal niet gemaakt om op feestjes te spelen, misschien is de versterker wel kapot.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Ik denk idd dat een van je versterker chippies het een beetje té heet kreeg..
Of er is gewoon iets (een kabeltje of zo) los getrilt.. :+

• D4Skunk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-10-2025

D4Skunk

Kind of Blue

Topicstarter
JT schreef op 30 mei 2004 @ 12:27:
Die spullen zijn helemaal niet gemaakt om op feestjes te spelen, misschien is de versterker wel kapot.
Hmmz, 400w RMS is anders wel genoeg vermogen voor in een klein zaaltje hoor - zeker volgens de lokale politie >:)

Ok, ik zal hem morgen dus eens openschroeven - wish me luck (ik heb 2 linkerhanden)

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

openschroeven helpt waarschijnlijk niet. Rooster loshalen en dan de woofer losdraaien, das volgens mij de enige optie.
Enne, 400watt...wat zal ik zeggen in de Z680 zit een 225VA ringkern, you do the math :P

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Heb je toevallig geen garantie meer. Bel anders even logitech zelf op en vraag of je hem kan opsturen :X (wel lomp zon ding opsturen haha :z )

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou inderdaad met Logitech bellen. Die hebben een zeer goede support en daar kan je zeker mee tot een besluit komen. Het nummer van Logitech Nederland staat op de website. Morgenvroeg even bellen en dan heb je meestal binnen no-time een vervangend apparaat thuis staan.
Pagina: 1