Toon posts:

Sapphire Padeon 9500 Atlantis 128MB DDR>> Opvoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb een Sapphire Padeon 9500 Atlantis 128MB DDR,
ik wil die graag opvoeren naar een snellere, ze zeggen dat het zo snel kan worden als een 9700,
maar hoe moet dit,
wie kan mij uitleggen hoe je mijn videokaart moet opvoeren,

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:57

nhanssen

QVL is non-tweakers

Ik heb dezelfde althans een Pro of een Non-Pro, als het NP is dan kun je het schudden.
Althans wat de pipeline's betreft want die geeft het niet voor de NP. Kan wel wat Mhz's erbij proppen maar dat was het dan alweer.

[/edit]Ik heb dus die Non Pro :'(

[ Voor 20% gewijzigd door nhanssen op 30-05-2004 11:41 ]

Spec's PC

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Je moest juist wel een Non Pro hebben, zoals de TS. Maar dan zijn er nog bepaalde voorwaarden waar je aan moet voldoen (goeie layout, goeie kleur pcb) en dan kan je met een softmod van een 9500 een 9700 maken. Dit kan je bijvoorbeeld doen door de Omega Catalyst drivers te downloaden, daar zit die softmod geloof ik in.

Verder kan je het beste even op google zoeken, zo vond ik dit topic:
Linkje
Succes!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 13:22
Er staan hier zat topics over, zoek maar eens op Radeon 9500 > 9700 rebuild ofzo. En je hebt er idd een Non-Pro voor nodig. Ik heb het nl zelf ook geprobeerd met mijn Club3D 9500 NP en het werkte, alleen wel met artifacts. Wat ik ervan weet is dat je kaart iig een rode PCB moet hebben. Je kan hem dan via drivers laten denken dat het een 9700 Pro is en als je mazzel hebt loopt hij daarna gewoon op de snelheid van een 9700.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb even zelf op zoek, hier is echt heel veel informatie over te vinden. Kijk anders ook even in Die-Hard Overclocking & Cooling rond :)

Dit topic is gesloten.