Toon posts:

Hoe permanente lichtreclame onderaan film te zetten? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe zorg je ervoor dat er een tekst onderaan een clip loopt
ik maak bijvoorbeeld mijn clips met de windows movie maker maar kan ik er voor zorgen dat er ondereen een url verschijnt en doorloopt of zo.
Niet gelijk met die titels in movie maker want die vind ek maar nix

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 10:24:
hoe zorg je ervoor dat er een tekst onderaan een clip loopt
ik maak bijvoorbeeld mijn clips met de windows movie maker maar kan ik er voor zorgen dat er ondereen een url verschijnt en doorloopt of zo.
Niet gelijk met die titels in movie maker want die vind ek maar nix
Zoek eens naar een ander programma als pinnacle movie studio 9 etc.

Verwijderd

Je kunt het op 2 manieren doen:
  • Losse ondertitels, zodat deze alleen werken in een player die het ondersteund (SMI voor mediaplayer, SUB voor MicroDVD, SSA voor Vobdub etc).
  • Fixed in de videostream. Hiervoor kun je een losse tekst nemen, die onder je film zetten - daarna je film recompressen > http://www.divxland.org/permanentsubtitling.htm

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 10:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx, ga daar es naar zien

Verwijderd

Topicstarter
okay, checked it out, maar het is niet helemaal wat ik wou
ik zou een eigenlijk een soort lichtkrant willen die onderaan loopt, geen ondertitels het is een promoclip waarbij ik onderaan reclame wil voor de site en de site loopt daar dus onder

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet even wat beter toelichten wat je zelf al hebt geprobeerd? Ook had je in je topicstart bijvoorbeeld op kunnen nemen dat het je niet om ondertitels gaat. Volgens mij moeten de meeste videobewerkingsprogramma's deze functionaliteit gewoon ondersteunen. In ieder geval weet ik dat een programma als Animation Shop deze functionaliteit gewoon ondersteund. Welke programma's heb je zelf nog meer bekeken?

ekst onderaan op clip > Hoe permanente lichtreclame onderaan film te zetten? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1