1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Iedereen staat je aantegapen als je door de stad loopt met dat ding aan je oor. Maar 650,= inc. Kpn flexibel abbo. Ik kan me voorstellen dat dat iets teveel van het goede is. Nokia daarintegen is een beetje een telefoon voor het volk. Bijna iedereen heb wel een nokia. En dan al die ringeltjes en logotjes voor nokia..Maar een z5 heeft dat niet
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Have a wheelie good weekend!
sony: 2
nog meer mensen die hun mening willen laten horen??
(bigs zijn stem hem ik als een vote voor nokia geteld)
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
nee, ik zei sonyOp donderdag 21 december 2000 21:28 schreef Accident het volgende:
nokia
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Maar goed dat ik voor de 6210 koos
Uhmm... gejatte uitspraak van Ericsson??Op donderdag 21 december 2000 14:20 schreef He_Who_Wacked_it het volgende:
Ik heb zelf de sony z5 en die roeleert zwaar!!! Hij is klein,slim en stijlvol.
En zo stoer vind ik de Sony niet trouwens (helaas)... En als ik dat zeg betekent het heel wat, aangezien ik alles van Sony heb...
.... Ik weet het ook niet
Tip: ga naar de Siemens site, en
En waarom heeft 'iedereen' een nokia?Op donderdag 21 december 2000 22:59 schreef Martijn het volgende:
Sony, ziet er veel vetter uit. Is tenminste niet zo'n kudde telefoon...:) Tegenwoordig heeft toch IEDEREEN Nokia..., je ziet weinig mensen met een Sony...:)
.......juist ja het zijn de beste.
En koop je tegenwoordig een telefoon als modeaccesoire of gebruiksvoorwerp
Verwijderd
Nou-nou-nou-nou-nou... Wat zijn ze weer de beste... geweldig. Heb je ooit al eens de testen bekeken? Siemens komt er bv zowat altijd als beste uit... hebben ook de beste software, meest natuurlijk en makkeklijk te bergijpen, zelfs voor newbies...Op vrijdag 22 december 2000 08:47 schreef Accident het volgende:
[..]
En waarom heeft 'iedereen' een nokia?
.......juist ja het zijn de beste.
En koop je tegenwoordig een telefoon als modeaccesoire of gebruiksvoorwerp
Die nokia gewoon groot. Maar wel alle opties en ik heb enkel goede ervaringen met nokia`s gehad. kan je ook leuke logos enzo mee gebruiken.
Nokia toch maar
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
En WAP is k*t met een rietje... W8 nou gewoon effe een maandje of 3 op GPRS; is ook nog niet alles, maar wel al vele malen beter.Op vrijdag 22 december 2000 13:20 schreef normal888 het volgende:
sony heeft groter scherm voor wap
Verwijderd
Verwijderd
Dit is onzin ze zijn er nog niet over 3 mnd hoor. Want een vriend van me werkt nu bij Nokia en ik heb hem deze vraag al eens per email gesteld en hij zeg dat ze volgend jaar november verkrijgbaar zijn als het volgens plan loopt.Op vrijdag 22 december 2000 01:50 schreef mbvisiontt het volgende:
Oh, en trouwens; koop nog effe GEEN telefoon, anders sla je je over een paar maanden weer voor je kop. De GPRS phones zijn er al, en worden dalijk op de markt gegooid met tienen tegelijk... Heb je gelijk het nieuwste...
Tip: ga naar de Siemens site, endaar maar een keer of twintig... Ik baal er nu al van dat ik de s35 heb gekocht 3 maanden geleden...
(Wel perfect apparaatje trouwens, ook meestal best uit de test, hint-hint, voor als je toch een phone wilt hebben nu).
[b]SONY[/n] roeleert enorm ik heb hem en ik wil niks anders meer
gatverdammeOp donderdag 21 december 2000 14:20 schreef He_Who_Wacked_it het volgende:
Ik heb zelf de sony z5 en die roeleert zwaar!!! Hij is klein,slim en stijlvol.
Iedereen staat je aantegapen als je door de stad loopt met dat ding aan je oor. Maar 650,= inc. Kpn flexibel abbo. Ik kan me voorstellen dat dat iets teveel van het goede is. Nokia daarintegen is een beetje een telefoon voor het volk. Bijna iedereen heb wel een nokia. En dan al die ringeltjes en logotjes voor nokia..Maar een z5 heeft dat nietJe kan er wel deuntjes op fabriceren...maar ik kan hem je aanraden
loser........:(
This message was sent from a galaxy far, far away.