• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
ok simpele vraag welke telefoon??
Ir niet noodzakelijk, maar me laptop ondersteund het en voicedialing niet noodzakelijk wel een leuke gadget nog meer verschillen??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Nokia.

Verwijderd

Ik heb zelf de sony z5 en die roeleert zwaar!!! Hij is klein,slim en stijlvol.
Iedereen staat je aantegapen als je door de stad loopt met dat ding aan je oor. Maar 650,= inc. Kpn flexibel abbo. Ik kan me voorstellen dat dat iets teveel van het goede is. Nokia daarintegen is een beetje een telefoon voor het volk. Bijna iedereen heb wel een nokia. En dan al die ringeltjes en logotjes voor nokia..Maar een z5 heeft dat niet :) Je kan er wel deuntjes op fabriceren...maar ik kan hem je aanraden

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Nokia :))

Verwijderd

SONY!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die Sony is wel stoer, maar ik vind hem onhandig in het gebruik. Doolhof van menutjes en een jog dial die je je 5 kanten op kan bewegen. Toegegeven, hijs stijlvol die Sony, maar die Nokia lijkt me toch wat makkelijker.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Nokia

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
6210 rulez zwaar :)

Have a wheelie good weekend!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
nokia: 6
sony: 2
nog meer mensen die hun mening willen laten horen??

(bigs zijn stem hem ik als een vote voor nokia geteld)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik vraag me af waarom je de 6210 vergelijkt met de z5?! De j5 is toch veel betere vergelijking?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• achappey

achappey

...

Ik zou trouwens die Sony nemen :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nokia

• achappey

achappey

...

Op donderdag 21 december 2000 21:28 schreef Accident het volgende:
nokia
nee, ik zei sony :D

Verwijderd

sony is veel kleiner.. die lange 6210 veel te wijs....

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Sony, ziet er veel vetter uit. Is tenminste niet zo'n kudde telefoon...:) Tegenwoordig heeft toch IEDEREEN Nokia..., je ziet weinig mensen met een Sony...:)

Verwijderd

Die Z5.... is dat niet zo'n ding met een gammel klepje... Waardeloos... al die dingen met een klepje zijn bij een beetje enthousiast gebruik binnen de kortste keren naar de galemiezen.

Maar goed dat ik voor de 6210 koos :)

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08-2025
Op donderdag 21 december 2000 14:20 schreef He_Who_Wacked_it het volgende:

Uhmm... gejatte uitspraak van Ericsson??

En zo stoer vind ik de Sony niet trouwens (helaas)... En als ik dat zeg betekent het heel wat, aangezien ik alles van Sony heb... >:) :9~

.... Ik weet het ook niet

• mbvisiontt
Oh, en trouwens; koop nog effe GEEN telefoon, anders sla je je over een paar maanden weer voor je kop. De GPRS phones zijn er al, en worden dalijk op de markt gegooid met tienen tegelijk... Heb je gelijk het nieuwste... :7

Tip: ga naar de Siemens site, en :9~ daar maar een keer of twintig... Ik baal er nu al van dat ik de s35 heb gekocht 3 maanden geleden... :( (Wel perfect apparaatje trouwens, ook meestal best uit de test, hint-hint, voor als je toch een phone wilt hebben nu).

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op donderdag 21 december 2000 22:59 schreef Martijn het volgende:
Sony, ziet er veel vetter uit. Is tenminste niet zo'n kudde telefoon...:) Tegenwoordig heeft toch IEDEREEN Nokia..., je ziet weinig mensen met een Sony...:)
En waarom heeft 'iedereen' een nokia?
.......juist ja het zijn de beste.
En koop je tegenwoordig een telefoon als modeaccesoire of gebruiksvoorwerp :?

Verwijderd

Sony Z5, heb ik zelf ook. Het duurt even voordat je de menuutjes onder de knie hebt maar hij is zoveel bruuter dan zo'n domme Nokia welke iedere mafkees al heeft. Niets op de kwaliteit van Nokia aan te merken(ik heb jaren een nokia gehad) maar ik wou weer eens wat anders.

• mbvisiontt
Op vrijdag 22 december 2000 08:47 schreef Accident het volgende:

[..]
En waarom heeft 'iedereen' een nokia?
.......juist ja het zijn de beste.
En koop je tegenwoordig een telefoon als modeaccesoire of gebruiksvoorwerp :?
Nou-nou-nou-nou-nou... Wat zijn ze weer de beste... geweldig. Heb je ooit al eens de testen bekeken? Siemens komt er bv zowat altijd als beste uit... hebben ook de beste software, meest natuurlijk en makkeklijk te bergijpen, zelfs voor newbies... ;)

Verwijderd

NOKIA

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Lastig. die Sony is mega klein.
Die nokia gewoon groot. Maar wel alle opties en ik heb enkel goede ervaringen met nokia`s gehad. kan je ook leuke logos enzo mee gebruiken.

Nokia toch maar

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

sony heeft groter scherm voor wap ;)

• mbvisiontt
Op vrijdag 22 december 2000 13:20 schreef normal888 het volgende:
sony heeft groter scherm voor wap ;)
En WAP is k*t met een rietje... W8 nou gewoon effe een maandje of 3 op GPRS; is ook nog niet alles, maar wel al vele malen beter.

Verwijderd

ik weet ook wel dat wap kak is...
die sony is toch beter hor :)

Verwijderd

Ok je kunt wel gaan wachten op de nieuwe generatie gsm's maar die zijn dan ook nog maar erg beta lijkt mij. Je kunt toch beter nu een gsm kopen, eer die nieuwe generatie echt er helemaal is zijn we al een jaar verder. En ik kan je niet vertellen of je de nokia of de sony moet kopen, de sony heb ik nog noooit mee gewerkt. De nokia 6210 is toch wel vrij groot maar wel licht. Veeeeel opties, maar koop m niet voor de wap, das 1 keer leuk maar daarna niet meer.

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 01:50 schreef mbvisiontt het volgende:
Oh, en trouwens; koop nog effe GEEN telefoon, anders sla je je over een paar maanden weer voor je kop. De GPRS phones zijn er al, en worden dalijk op de markt gegooid met tienen tegelijk... Heb je gelijk het nieuwste... :7

Tip: ga naar de Siemens site, en :9~ daar maar een keer of twintig... Ik baal er nu al van dat ik de s35 heb gekocht 3 maanden geleden... :( (Wel perfect apparaatje trouwens, ook meestal best uit de test, hint-hint, voor als je toch een phone wilt hebben nu).
Dit is onzin ze zijn er nog niet over 3 mnd hoor. Want een vriend van me werkt nu bij Nokia en ik heb hem deze vraag al eens per email gesteld en hij zeg dat ze volgend jaar november verkrijgbaar zijn als het volgens plan loopt.

[b]SONY[/n] roeleert enorm ik heb hem en ik wil niks anders meer :)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 10:30
Op donderdag 21 december 2000 14:20 schreef He_Who_Wacked_it het volgende:
Iedereen staat je aantegapen als je door de stad loopt met dat ding aan je oor. Maar 650,= inc. Kpn flexibel abbo. Ik kan me voorstellen dat dat iets teveel van het goede is. Nokia daarintegen is een beetje een telefoon voor het volk. Bijna iedereen heb wel een nokia. En dan al die ringeltjes en logotjes voor nokia..Maar een z5 heeft dat niet :) Je kan er wel deuntjes op fabriceren...maar ik kan hem je aanraden
gatverdamme
loser........:(

This message was sent from a galaxy far, far away.

Pagina: 1