Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
De eerste gelekte pic van de Siemens A65!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/hosting/siemensmania/images/a65firstfoto.jpg

Specs zijn nog niet bekend maar er lopen geruchten dat het een mms telefoon is en polyfonische ringtones ondersteund...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 08:56
euh.. ja, mms, poly. dat doet toch iedere nieuwe gsm??

siemens kennende zal dit wel de goedkope versie zijn van 2 nieuwe telefoons (de c en de m denk ik)

-edit- zie nu ook je andere topics... (die zien er wel vet uit overigens!)

[ Voor 20% gewijzigd door sharkzor op 30-05-2004 09:54 ]

Verwijderd

Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat deze siemens qua prijs gaat doen, dat vind ik wel een nadeel gaan worden, die telefoons krijgen zoveel gimmicks dat ze steeds duurder gaan worden... zie m65 en s65

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Ziet er strak uit.. ben benieuwd naar de verdere specs.. :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ziet er mooi uit maar ik vraag me af hoe snel dat die blinkende laag plastic over het schermpje (en de rest) krassen heeft :P

Verwijderd

Iemand al ervaring met dit toestelletje?

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 13:34

Padvinder

doet z'n best

[google=review siemens a65] :)

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Goed, ik heb het toestel een weekje gehad om er een reviewtje over te schrijven. Ik was er niet zo tevreden over. Het toestel is bijzonder gebruiksvriendelijk, maar het scherm is voor deze tijd eigenlijk te slecht. Voor meer info nieuwemobiel.nl maar in de gaten houden

Toch?

Verwijderd

daniel_ev schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:22:
Goed, ik heb het toestel een weekje gehad om er een reviewtje over te schrijven. Ik was er niet zo tevreden over. Het toestel is bijzonder gebruiksvriendelijk, maar het scherm is voor deze tijd eigenlijk te slecht. Voor meer info nieuwemobiel.nl maar in de gaten houden
tja dat ligt aan jouw he, is geen smartphone. Dit toestel is iets voor mensen die geen smartphone willen en zo goedkoop mogelijk toestel willen met kleuren scherm ;) Voor elk doelgroep iets he.

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Lees maar na in mijn review, waarin ik mensen adviseer ook naar andere budget of wat oudere midrange modellen te kijken. De belkwaliteit van dit toestel is prima, maar het beeldscherm is zo pixelerig en flets dat de duidelijkheid er onder leidt en dat mag natuurlijk nooit gebeuren.

Toch?

Verwijderd

wat is een smartphone :X
Pagina: 1