Chant in Fifa 2004 (wav naar asf) lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-12 01:15

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Ik heb echt alle forums en FAQ's erop nagezocht - ook hier - maar ik kan het niet vinden.

Voor Fifa 2004 is het bekende én officiële gratis Creation Centre uitgebracht, te downloaden via http://downloads.soccergaming.com/download.php3?id=00009002 . Daarmee kun je onder meer stadiongezangen inbrengen in het spel.

Ik heb zo'n stadiongezang in .wav-formaat. In de readme-file van Creation Centre 2004 (CC2004) staat het volgende:
Import Chants: Chant files have to be converted to ASF format using DittyImporter before imported to the game.
In de eerste plaats is het programma(?) DittyImporter mij onbekend. Ook een Google-en forumsearch levert niets op. Verder heb ik met dBPowerAMP het wav-file via de juiste (gedownloade) codec omgezet naar eerst een wma-file, vervolgens gerenamed als .asf. Nog steeds accepteert CC2004 het bestand niet als een echt .asf-bestand.

Wat doe ik verkeerd? Zo moeilijk moet het toch niet zijn? Echt verbazend hoe weinig programma's op internet een .wav-file kunnen converteren naar een .asf-file (8.3). De bestandsnaam veranderen naar 8 vóór en 3 na de punt (xxxxxxxx.xxx) werkt ook al niet.

Wie weet raad?

• Jammie

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Het is ondertussen duidelijk. Ik heb het helemaal zelf moeten ontdekken, maar EA hanteert een eigen prog om de geluiden te converteren en te importeren. Het is inderdaad DittyImporter onder de naam wimpditt.exe. Vrijwel nergens te downloaden. Door een toevalligheid heb ik het wel kunnen downen.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
ff voor de gein op gezocht en ik kon zo veel site's vinden met DittyImporter er op. het enigeste wat ik veranderd heb was een spatie er tussen gedaan dus: Ditty Importer

[ Voor 3% gewijzigd door mrboomblaster op 31-05-2004 01:46 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• Jammie

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Je hebt gelijk, ik heb ook even de google-search op die manier gedaan (met de spatie). Het vreemde is dat de link nergens te vinden is via de meest logische (fifa2004)sites en forums. Raar toch. Probleem opgelost.