Topic heb ik verhuisd naar een andere rubriek.
Heb nog niet kunnen ontdekken hoe je topics kunt verwijderen.
Aan jouw reactie verbind ik de volgende conclusie. Als ik je goed heb begrepen zou de ideale oplossing zijn: 3x raptor. 2 voor raid0 en 1 als werkschijf. Dual DDR heb ik al en ook aan die andere tips heb ik al gedacht.
Bedankt voor je reactie.
Heb nog niet kunnen ontdekken hoe je topics kunt verwijderen.
Op het moment dat jij je reactie plaatst verwijder ik net mn post!Corn schreef op 31 mei 2004 @ 00:00:
Allereerst zou ik direct voor een dual raptor in raid 0 gaan, dit zorgt voor een flinke snelheidswinst die je vooral op je scratch disk gaat merken. Voor de rest zou ik eigenlijk niet m'n documenten hier op zetten, ivm met een twee keer zo groot risico op crashes.
De grootste performance winst gaat een extra schijf in raid 0 geven, dit merk je echt ongeloofelijk. Of het een normale sata schijf of een raptor is merk je in mindere mate.
Je geheugen in dual DDR geeft ook een flinke snelheidsboost, en dat merk je echt bij grote files.
Wat je ook doet:
1. Maak een aparte partitie aan voor je scratchdisk. Dit voorkomt zware fragmentatie van je scratchfile en zorgt ervoor dat het een en ander snel blijft werken.
2. Zet je pagefile gerust in je windows partitie, maar geef hem een fixed size van een paar gieg. Dit voorkomt alweer fragmentatie, aangezien je dan al begint met een doorlopende file.
Succes iig!
Aan jouw reactie verbind ik de volgende conclusie. Als ik je goed heb begrepen zou de ideale oplossing zijn: 3x raptor. 2 voor raid0 en 1 als werkschijf. Dual DDR heb ik al en ook aan die andere tips heb ik al gedacht.
Bedankt voor je reactie.
[ Voor 181% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 00:15 ]