Ik heb easy studio geinstalleerd en mijn toestel met de datakabel aangesloten. Als ik in de filemanager op het plusje voor "mijn telefoon" klik gebeurt er niks..... Ook wanneer ik op "mijn telefoon" klik gebeurt er niks... Het is mij wel gelukt om met "easy sync" gegevens uit te wisselen, dus de communicatie is er. Wie kan mij helpen?
Welkom op GoT.....Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 01:14:
Ik heb easy studio geinstalleerd en mijn toestel met de datakabel aangesloten. Als ik in de filemanager op het plusje voor "mijn telefoon" klik gebeurt er niks..... Ook wanneer ik op "mijn telefoon" klik gebeurt er niks... Het is mij wel gelukt om met "easy sync" gegevens uit te wisselen, dus de communicatie is er. Wie kan mij helpen?
Klein tipje: lees de FAQs wel even door, dat neemt een hoop onduidelijkheden weg
Ondanks de dingen die je postte, komt het me niet bekend voor.. Dus net als bovengaande post; Wat voor toestel heb je..?
[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 30-05-2004 03:59 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Zo te zien gaat het om een Samsung..B0MBACI schreef op 30 mei 2004 @ 01:17:
Om welke toestel gaat het ?
Maar dat had je toch wel gewoon gelijk kunnen begrijpen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Met de nieuwe Easy studio lukt het inderdaad niet. Op de Duitse site Samsung Stuff Board hebben ze nu een oplossing (Thema: E-800 Problem mit Easy Studio und Lösung).
Vanaf deze link http://www.samtel.ch/main/d/support/downloads/
kun je de stand alone PIMS & File Manager downloaden. De knoppen afbeeldingen en melodie naar telefoon sturen blijft grijs uitgevlakt, maar via de filemanager is het wel mogelijk.
De versie van de samsung site is hopeloos voor de e800.
Vanaf deze link http://www.samtel.ch/main/d/support/downloads/
kun je de stand alone PIMS & File Manager downloaden. De knoppen afbeeldingen en melodie naar telefoon sturen blijft grijs uitgevlakt, maar via de filemanager is het wel mogelijk.
De versie van de samsung site is hopeloos voor de e800.