Toon posts:

sparkle 5900xt vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu 2 dagen een sparkle 5900xt binnen 390@680 en heb em al dagen
op 530@990 moet ik hem nog flashen naar een 5950 of is dat overkill?

ben veel bezig geweest met Searchen hier maar kan eigenlijk niks fatsoenlijks (bruikbaars) voor en over mijn kaart vinden hier of op het web......? (wel zeer lange topic's over de 5900xt maar nagenoeg niks over de sparkle kaart :-( ...)

wel een ultra bios op mav's site maar ik ben huiverig of die flash wel zin heeft

met welk proggie kun je eventueel zien wat voor mem erop zit (zonder de koeler eraf te slopen)?

overigens erg vervelend dat er geen temp monitoring op zit :(
tja budget kaartje.

kan een flash meer opleveren (oc)

elk beetje info is welkom

dank u.

groet,

pur-inter

Verwijderd

dat zijn hele hoge waardes, die je met een flash echt niet hoger krijgt. (ter vergelijk, draai hier op 412/744 met een aopen kaart, die notabene beschreven werd als goed overklokbaar.

Ben wel enigszins nieuwsgierig of je testresultaten ook omhoog blijven gaan?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
En hij werkt naar behoren zonder artifacts en dergelijke? 8)7 Met zo'n overklok zou ik er nooit over denken om hem te flashen! de kaart zelf krijgt nie zoveel warmer door overklokken, tenzij je natuurlijk het voltage ook wat opgedreven hebt. Mss toch opassen voor de temp. van het geheugen, maar als je geen last hebt van artificats zit deze ook wel snor.

Verwijderd

Topicstarter
nee geen voltmod maar gewoon orgineel als ik autodetect doe geeft ie 514@1.03 ghz aan maar 3dmark draait ie dan maar tot aan de waterpartijen.

wel een 5950u bios erop gehad maar geen maar had dan geen tv-out meer
met het bfg 5950U had ik wel tv-out maar was ineens mijn agp nog maar 2x

testen heb ik wel gedaan core max tot 570 en mem op max 975 werkte perfect
maar de 3dmark score was lager dan met 550@950 waar ik slechts 5818 haalde
errug laag voor een dergelijke hoge clock waarde (denk ik)

nu draai ik op 575@900 en temp (koellichaam is licht lauw)

groet,

pur-inter