Ik twijfelde of ik dit topic hier zou posten of in React Bugs en Featurerequests, faq hier even gelezen, toch maar hier gedumpt.
Mijn probleem/vraag gaat als volgt:
ik weet dat ik een tijd voordat ik lid werd van GoT al een andere account had (waaah, klonen mag niet, dat weet ik
), maar ik had gewoon geen enkel idee onder welke naam dat was. Ik had ook nog nooit met die account gepost en mss niet eens ingelogd.
Ik had vandaag niets te doen, dus ben ik maar even gaan uitzoeken welke nick ik in die tijd gebruikte. Daarna wilde ik in de gebruikerslijst gaan zoeken... (die ik tot nu toe niet gezien had). Deze heb ik niet kunnen vinden.. en zal er ook wel niet zijn.
Dat is aan de ene kant wel logisch met zoveel users, maar bestaat er echt niet een overzicht oid. van de nick's van alle users? Ik verneem net van iemand die hier al langer zit dat deze niet bestaat voor gewone users..
Ik heb daarna gezocht en het enige 'bruikbare' wat ik vond was een oud topic:
[rml][ linkerror] foute link in gebruikerslijst (ACM?)*[/rml]
Hier wordt ik echter weinig wijs uit?
Nu gebruikte ik rond die tijd dat dat geweest moest zijn de naam 'mattdj'. Ik ben met de search aan de gang gegaan. Normaal krijg je als je een user zoekt die niet bestaat deze melding:
Nu weet ik natuurlijk niet 100% zeker of het account 'mattdj' (als het echt bestaat) echt van mij is.. en ik kan het ook niet checken omdat er niet mee gepost is. Ik kan alle user-accounts gewoon 1 voor 1 afgaan, maar dat is slavenarbeid
Nu zijn mijn uiteindelijke vragen (hehe
):
-bestaat de user 'mattdj' uberhaupt?
-hoe kom ik op zijn profiel?
-waarschijnlijk is er op dat profiel niks ingevuld, waardoor ik nog niets weet. Kan een mod/admin kijken welk e-mail adres eraan hangt? (wat ik wss niet meer in gebruik heb, omdat mijn hosting destijds is verlopen met al mijn mail-adressen) Dan kan ik wel zien of het idd een account van mij is
-als het idd mijn 'oude account' is, kan een mod/admin het dan verwijderen?
sorry voor mijn verschrikkelijk warrige post, maar k ben btje duf na een hele dag sherlock spelen
Misc.
Mijn probleem/vraag gaat als volgt:
ik weet dat ik een tijd voordat ik lid werd van GoT al een andere account had (waaah, klonen mag niet, dat weet ik
Ik had vandaag niets te doen, dus ben ik maar even gaan uitzoeken welke nick ik in die tijd gebruikte. Daarna wilde ik in de gebruikerslijst gaan zoeken... (die ik tot nu toe niet gezien had). Deze heb ik niet kunnen vinden.. en zal er ook wel niet zijn.
Ik heb daarna gezocht en het enige 'bruikbare' wat ik vond was een oud topic:
[rml][ linkerror] foute link in gebruikerslijst (ACM?)*[/rml]
Hier wordt ik echter weinig wijs uit?
Nu gebruikte ik rond die tijd dat dat geweest moest zijn de naam 'mattdj'. Ik ben met de search aan de gang gegaan. Normaal krijg je als je een user zoekt die niet bestaat deze melding:
Echter wanneer ik zoek naar 'mattdj', krijg ik deze melding:Er kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden.
(interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)
Zal dit erop wijzen dat de user 'mattdj' bestaat? Ik heb met meerdere mogelijke nicks van mij gezocht, maar die bestaan allemaal niet.No results found (0 hits).
Nu weet ik natuurlijk niet 100% zeker of het account 'mattdj' (als het echt bestaat) echt van mij is.. en ik kan het ook niet checken omdat er niet mee gepost is. Ik kan alle user-accounts gewoon 1 voor 1 afgaan, maar dat is slavenarbeid
Nu zijn mijn uiteindelijke vragen (hehe
-bestaat de user 'mattdj' uberhaupt?
-hoe kom ik op zijn profiel?
-waarschijnlijk is er op dat profiel niks ingevuld, waardoor ik nog niets weet. Kan een mod/admin kijken welk e-mail adres eraan hangt? (wat ik wss niet meer in gebruik heb, omdat mijn hosting destijds is verlopen met al mijn mail-adressen) Dan kan ik wel zien of het idd een account van mij is
-als het idd mijn 'oude account' is, kan een mod/admin het dan verwijderen?
sorry voor mijn verschrikkelijk warrige post, maar k ben btje duf na een hele dag sherlock spelen
Misc.