Toon posts:

oude account

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfelde of ik dit topic hier zou posten of in React Bugs en Featurerequests, faq hier even gelezen, toch maar hier gedumpt. :)

Mijn probleem/vraag gaat als volgt:

ik weet dat ik een tijd voordat ik lid werd van GoT al een andere account had (waaah, klonen mag niet, dat weet ik :) ), maar ik had gewoon geen enkel idee onder welke naam dat was. Ik had ook nog nooit met die account gepost en mss niet eens ingelogd.

Ik had vandaag niets te doen, dus ben ik maar even gaan uitzoeken welke nick ik in die tijd gebruikte. Daarna wilde ik in de gebruikerslijst gaan zoeken... (die ik tot nu toe niet gezien had). Deze heb ik niet kunnen vinden.. en zal er ook wel niet zijn. :P Dat is aan de ene kant wel logisch met zoveel users, maar bestaat er echt niet een overzicht oid. van de nick's van alle users? Ik verneem net van iemand die hier al langer zit dat deze niet bestaat voor gewone users.. :)

Ik heb daarna gezocht en het enige 'bruikbare' wat ik vond was een oud topic:
[rml][ linkerror] foute link in gebruikerslijst (ACM?)*[/rml]

Hier wordt ik echter weinig wijs uit? :?

Nu gebruikte ik rond die tijd dat dat geweest moest zijn de naam 'mattdj'. Ik ben met de search aan de gang gegaan. Normaal krijg je als je een user zoekt die niet bestaat deze melding:
Er kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden.
(interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)
Echter wanneer ik zoek naar 'mattdj', krijg ik deze melding:
No results found (0 hits).
Zal dit erop wijzen dat de user 'mattdj' bestaat? Ik heb met meerdere mogelijke nicks van mij gezocht, maar die bestaan allemaal niet.

Nu weet ik natuurlijk niet 100% zeker of het account 'mattdj' (als het echt bestaat) echt van mij is.. en ik kan het ook niet checken omdat er niet mee gepost is. Ik kan alle user-accounts gewoon 1 voor 1 afgaan, maar dat is slavenarbeid :D

Nu zijn mijn uiteindelijke vragen (hehe :P ):

-bestaat de user 'mattdj' uberhaupt?

-hoe kom ik op zijn profiel?

-waarschijnlijk is er op dat profiel niks ingevuld, waardoor ik nog niets weet. Kan een mod/admin kijken welk e-mail adres eraan hangt? (wat ik wss niet meer in gebruik heb, omdat mijn hosting destijds is verlopen met al mijn mail-adressen) Dan kan ik wel zien of het idd een account van mij is :)

-als het idd mijn 'oude account' is, kan een mod/admin het dan verwijderen?

sorry voor mijn verschrikkelijk warrige post, maar k ben btje duf na een hele dag sherlock spelen :P

Misc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha, k ben weer lekker n00big :P

Punt 1 en 2 zijn nu dus opgelost (t lijkt me wel een paar maandjes te vroeg, die datum van MattDJ), maar ik ben niet veel wijzer geworden van de account..

Nu is mijn vraag dus aan een modje/admin of hij (/zij :P ) kan kijken welk mail-adres erbij hoort.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als jouw voornaam *iets* is en je toendertijd met een hetnet account hebt geregged zou het best wel eens jouw oude account kunnen zijn. Wil je meer opheldering waag dan eens een mailtje aan gathering [at] tweakers [dot] net zou ik zeggen ;)

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 03-11-2010 13:08 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 30 mei 2004 @ 00:07:
Als jouw voornaam *iets* is en je toendertijd met een hetnet account hebt geregged zou het best wel eens jouw oude account kunnen zijn. Wil je meer opheldering waag dan eens een mailtje aan gathering [at] tweakers [dot] net zou ik zeggen ;)
klopt helemaal, /me heet *iets* en in die tijd had ik nog hetnet :)

Moet ik nu een mailtje sturen naar Gathering(at)tweakers(dot)net, of kun jij/andere admin die account ook zo verwijderen? :)

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 03-11-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een mailtje sturen naar het gathering address - die maken dan alles in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik nu een mailtje sturen naar Gathering(at)tweakers(dot)net, of kun jij/andere admin die account ook zo verwijderen?
Accounts worden per definitie niet verwijderd, maar er kan wel een ban op gezet worden... Maar aangezien slechts een paar mensen banrechten hebben, lijkt een mailtje me geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tnx, zal k zo even doen :)

edit:

Maar wat is dan het nut van een ban? Ik gebruik m toch niet, k weet de pass niet eens, dan lijkt me het toch het makkelijkst als ie verwijderd wordt...? K dacht dat dat wel gebeurde bij klonen? :) :)

edit:

mail gestuurd :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb de account gebanned, dus dit is ook weer afgehandeld :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.