De pc start normaal op, tot hij aan het welkom scherm komt en daar blijft hij gewoon uren wachten. Het is een home versie, Panda antivirus staat hier op geinstalleerd.
Na een 5 tal minuten wachten in het welkom scherm komt er rechtsonder het panda logotje van de antivirus software te staan, wanneer dit er staat gaat om de seconden het HD ledje aan. Ik dacht dat hij misschien aan het scannen was ofzo? maar dit kan toch geen uren duren...
Ik heb allerlei troep, temp files enzo al gewist via een Bart PE opstart cdtje, opstarten in veilige modus geeft het zelfde probleem, laatst goede configuratie hangt hij ook, de systeem restore functie hebben zij spijtig genoeg uitgeschakeld.
Heb ook een chkdsk gedaan via de console, en een virusscan via een knoppix cd.
Iemand nog enig idee wat ik kan proberen buiten formateren
Van de microsoft support word ik niet echt wijzer van
Heb hier de search ook gebruikt maar niets gevonden.
Sys specs:
amd 1700+
Msi mobo via chipset (weet niet juist welk type)
256MB ddr
Abit gf4 mx
40GB hd
Na een 5 tal minuten wachten in het welkom scherm komt er rechtsonder het panda logotje van de antivirus software te staan, wanneer dit er staat gaat om de seconden het HD ledje aan. Ik dacht dat hij misschien aan het scannen was ofzo? maar dit kan toch geen uren duren...
Ik heb allerlei troep, temp files enzo al gewist via een Bart PE opstart cdtje, opstarten in veilige modus geeft het zelfde probleem, laatst goede configuratie hangt hij ook, de systeem restore functie hebben zij spijtig genoeg uitgeschakeld.
Heb ook een chkdsk gedaan via de console, en een virusscan via een knoppix cd.
Iemand nog enig idee wat ik kan proberen buiten formateren
Sys specs:
amd 1700+
Msi mobo via chipset (weet niet juist welk type)
256MB ddr
Abit gf4 mx
40GB hd
[ Voor 6% gewijzigd door The_wave op 29-05-2004 22:11 ]