Toon posts:

dvd speler probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn dvd speler, ik gebruik power dvd 5
maar als ik een film afspeel hapert het beeld en geluid, waar kan dit aan liggen?
ik heb een p3 met 256mb geheugen en een gforce 2 deluxe

bedankt.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

UTM

Over welke DVD hebben we het? Welke drivers gebruik je voor je DVD Speler. Hoelang heb je dit probleem al? Wees eens wat duidelijker ;)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hmm, je specs? Geef eens wat meer info. OS lijkt me van belang in dit geval

Verwijderd

Topicstarter
over the man in the iron mask. originele dvd. ik heb ook andere gekochte dvd's. en ze werken geen van allen. wel op de tv maar hier thuis heb ik geen losse dvd speler. ik heb meerdere programma's gebruikt.
ik heb een
Pentium 3, 733 MhZ
256mb ram geheugen
gforce 32 mb deluxe videokaart
resolutie1024x768
Windows 2000
Een originele DVD
toshiba dvd player

Verwijderd

Misschien is de dvd-speler wat oud (de firmware), zodat deze nieuwere dvd's niet afspeelt? Ik heb ook een P3-systeem gehad met een Toshiba-dvd-speler en die haperde ook bij de nieuwste dvd's. Naar mijn idee is jouw systeempje ook aardig oud (niet onaardig bedoelt of zo) en dus is de dvd-speler denk ik ook niet echt nieuw?????

Verwijderd

Topicstarter
nee die zat er al in toen ik de pc kocht.. (zomer 2000). maar er heeft nooit een dvd goed gespeeld op deze pc...:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 22:11:
nee die zat er al in toen ik de pc kocht.. (zomer 2000). maar er heeft nooit een dvd goed gespeeld op deze pc...:(
Dan zou ik maar eens een andere dvd-speler gaan uitproberen :). Probeer er desnoods even een te lenen van iemand anders en kijk of het dan wel goed gaat.
Pagina: 1