Toon posts:

Bidworks, iemand ervaringen hiermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als alles een beetje meezit, moet ik over een paar weken een stuk of 1000 Ebay-veilingen per week onderhouden.
Da's natuurlijk best wel wat werk dus ik was wat aan het googlen om te zien wat allemaal geautomatiseerd kan worden en vond o.a. deze site:
http://www.bidworks.co.uk/index.asp

Aan de hand van de end-of-auction mail die je van Ebay krijgt (en die de koper ook krijgt) kun je via deze site automatisch een mailtje (met bijv. ook de eindprijs incl. verzendkosten en betalingsmogelijkheden) naar de koper(s) sturen.
Lijkt haast te mooi om waar te zijn, dus ik vroeg me af of iemand toevallig ervaring hiermee had.
Met de search kon ik helaas niks vinden en met google zoeken leverde alleen een beoordeling op op hotscripts.com en daar kreeg het maar 2 van de 5 pepers. Helaas stond daar dan weer geen enkele recensie bij, dus dan weet je nog niet waarom de beoordeling zo laag is (lijkt me nogal een verschil of iemand het te duur vindt of dat het allemaal niet zo goed werkt), vandaar dat ik het hier maar vraag.
Alvast bedankt als iemand hier iets zinnigs over kan zeggen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nounou, niet allemaal tegelijk. ;)
Iemand dan misschien ervaringen met soortgelijke diensten van een andere site, toevallig ooit ergens anders een recensie hierover gelezen of iets anders zinnigs hierover op te merken?

Verwijderd

Topicstarter
Luxe hoor, zo'n privé-topic. B)
Dan zal ik maar wat van mijn ervaringen tot nog toe posten voor als iemand hier in de toekomst ooit mee aan de slag wil. :)

Inmiddels een mailtje gestuurd met de vragen die ik nog had en waarvan ik geen (100% zeker) antwoord op die site kon vinden.
Dear Sir/Madam,

Looking for ways to automate Ebay-sales, I stumbled across your website.
I’m very interested in your Professional Plan; however I had just a few questions I hope you can answer.
1) Is it also possible to use your automated e-mails for Dutch auctions, i.e. more than one sale on the same ebay-number?
2) Will the highest bidder receive these e-mails when they use spam-filter or when their provider uses strict spam-filters such as AOL or Earthlink?
3) Is it also possible to use these automated e-mails on non-American Ebay-sites such as www.ebay.co.uk and www.ebay.de?
4) On your website you state the following:
” Note: If at any time you exceed the usage level on the "Professional Plan", we will not block service. We simply recommend you upgrade to the "Enterprise Plan", however we will take abuse seriously and failure to take action my result in account termination in extream cases. BidWorks expands with your eBay usage as your business expands, you can upgrade at any time.”
However, I couldn’t find what this “Enterprise Plan” means, what the difference (also in price) with the “Professional Plan” is and when the usage level of the “Professional Plan” is exceeded. Could you please inform me about this?
5) Is it possible to use this service for more than one Ebay-account at the same time (one for selling on ebay.com and one on ebay.co.uk)?

Thanks in advance for your answers.

Kind regards,

Peter
Maandagavond gestuurd, reactie tot op heden: 0.
Da's dus niet echt ideaal, beetje serieuze site mag je toch wel een reactie binnen 24 uur van verwachten vind ik.
Eerste ervaringen zijn dus niet super: verwarrende beschrijving op hun site en geen reactie als je om uitleg vraagt.
Als ze na het weekend nog niet gereageerd hebben die mail nog maar eens sturen, maar dan met ontvangst- en leesbevestiging. :/

Verwijderd

Topicstarter
Zucht, anderhalve week later en nog steeds geen reactie gehad op een toch vrij serieus mailtje. :(
Net dus nog maar eens verstuurd van een ander e-mail adres met ontvangst- en leesbevestiging.
Zal mij benieuwen.... :|

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:30

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:51:
Zucht, anderhalve week later en nog steeds geen reactie gehad op een toch vrij serieus mailtje. :(
Misschien is er gewoon niemand met ervaringen?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kheb hier geen ervaringen mee. Maar waarom probeer je niet eens Turbolister van eBay zelf? Of abonneer je op Verkoopmanager Pro?

Verwijderd

Topicstarter
IceManX schreef op 10 juni 2004 @ 18:12:
[...]
Misschien is er gewoon niemand met ervaringen?
Neehee, dat bedoel ik niet. ;)
Dat mailtje dat ik naar hun toegestuurd had (zie hierboven), daar heb ik nog geen reactie op gekregen.
Tsja, je wilt je script toch verkopen of niet? Als iemand de moeite neemt om je een paar vragen te mailen, dan zou je toch kunnen denken dat dat een potentiële klant is en dat je hem een reactie terug mailt?
DarkTide schreef op 10 juni 2004 @ 18:18:
Kheb hier geen ervaringen mee. Maar waarom probeer je niet eens Turbolister van eBay zelf? Of abonneer je op Verkoopmanager Pro?
Turbolister gebruik ik al, maar dat is meer bedoeld voor het aanbieden van dingen, niet voor de afwikkeling.
Dat Verkoopmanager Pro ziet er ook interessant uit!
Veel goedkoper dan Bidworks en dezelfde opties, behalve dat je 1x per dag op verzenden moet klikken en je dit bij Bidworks automatisch kunt laten doen. Nou ja, dat overleven we ook nog wel. ;)
http://pages.ebay.nl/selling_manager_pro/tour1.html voor wie evt. nog meer interesse heeft.
Super: bedankt voor de tip!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 18:27 ]

Pagina: 1