Toon posts:

Geen beeld signaal na aansluiten DVD-writer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een NEC 2500 DVD-writer aangesloten, de 1e keer gaf ie geen problemen en heb zelfs een DVD gebrand, maar sinds ik de computer uitgezet heb en weer opstartte krijg ik geen signaal meer. Heb het volgende al geconcludeerd:

- Als ik de IDE kabel eruit haal start ie wel gewoon op.
- De IDE kabel zit er niet verkeerd om in, kan namelijk niet
- Monitor een paar seconden later aanzetten dan computer helpt ook niet

Iemand een idee hoe dit te op te lossen valt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Test die DVD fikker eens in een andere bak.
Het ziet er naar uit dat je bak geen beeld geeft omdat hij niet opstart (hij post niet) dat zou goed kunnen komen door een brakke fikker.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 29 mei 2004 @ 21:08:
Test die DVD fikker eens in een andere bak.
Het ziet er naar uit dat je bak geen beeld geeft omdat hij niet opstart (hij post niet) dat zou goed kunnen komen door een brakke fikker.
Ik heb hem in een andere computer getest, waar ie het in eerste instantie wel deed. Had wel wat problemen in combinatie met andere spelers (cd-writer, dvd en cd-rom), de ene herkende ie de DVD-writer wel, de andere keer weer niet, de andere keer startte ie niet op, beetje moeten klooien met jumpers en velen malen moeten rebooten. Ook hier werkt ie dus niet optimaal, maar wel beter. Heeft dit misschien iets te maken met dat het een OEM versie is?

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik denk gewoon dat ie kapot is, en nee, het heeft niks te maken met OEM zijn of niet: die zijn namelijk exact hetzelfde als de 'normale' boxed versie.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10

Griffin

Is mythical

terug naar de computerboer. en uitleggen wat er is.
verhalen op garantie als dit nodig is.