Toon posts:

DVD-foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, troublemaker S@nder is weer bezig dit keer heb ik een serieus DVD probleem.. het zit zo: Gisteren zat ik nog gewoon lekker DVD op me computer te kijken (scream) ik heb acer POWERDVD maar toen ik vandaag weer wou kijken (weer scream maar nu behynd the scenes) gaf ie deze foutmelding als ik op play drukte:

A Fatal Exception OE has occurred at 0028:66FF000EF the current application will be terminated

An expeption OE has oncurred at 0028:6FF000EF in VxD ---. This was called from 0028-C00736C4 in VxD VKD(o1)+ 000001DO. It may be possible to continue normally.

*Press any key terminate the current application
* pres CTRL+ALT+DEL to restart your computer.you will lose any unsaved information in all applications

pres any key

Hier reageert ie dus helemaal niet meer op! zodat ik telkens de steker uit de computer moet trekken wat de comp doet helemaal niks en dat is weer zeer slecht voor de computer!

het ligt denk ik niet aan de Film want die heb ik gisteren nog gekeken en ik heb DVD ook al heel vaak opnieuw geinstaleert mar ok dit helpt niet! :( :(

wie herkent dit probleem.? HELP ME PLEASE!

s@nder groetjes.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet.?

help.? :(

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Ikweet niet zeker, maar volgens mij moet je de nieuwste Directmedie files installeren, die zit hier Ik had nemelijk eerst ook zo'n probleem.

gebruik je trouwens PDVD 2.55?

Verwijderd

Topicstarter
dat is het probleem denk ik niet ik heb namenlijk geen internet op me computer en Gisteren kon ik gewoon DVD kijken en nu niet meer moet dat opeens aan directx liggen.? denk het niet... nog andere suggesties.? help please :((((((((( ik heb trouwnes weinig verstand van DVD als ik maar een filmpje kan kijken :-)

Verwijderd

Topicstarter
blijft dus een moeilijk onderwerp.... dat DVD-probleem is zal wel eens effe lnags powerline gaan! die gasten doen trouwens half-werk maar dat is weer een ander verhaal.!

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik moet zeggen.... bij The Matrix heb ik
met mijn Aopen DVDspeler ook een paar flinke lockups gehad, steeds op dezelfde plaatsen.

Toen geprobeerd op andere pc, daar totaal geen problemen. Toen weer terug in de Aopen en toen bleef ie alleen op 1 punt nog maar hangen :)

Het probleem is niet de software, want zowel PowerDVD als WinDVD als de DVDsoftware van The matrix zelf gaven die fout.

Misschien ligt het aan de DVD speler dus dat ie dingen fout doet?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 17:24
Ik zou hen zowie zo uit je pc pleuren en uit je register, stop dat ding er weer in en installeer niks. Nu maar kijke of die gewoon herkend wordt. Ligt misschien ook wel aan het feit als je hem op één kabel hebt met de HD er is veel data overdracht, soort gelijk probleem ook met een brander/cd-speler gehad.
Hoop dat dit werkt.

no comment

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
Euhm ik heb een mpeg kaart en toen mijn windows instalatie klote was kreeg ik ook een blauw scherm als ik opplay drukte
ik kon wel doorgaan maar ik ken verder nixmeerdoen
dus
blauw scherm enter en spelen maar maar niet meer eruit kunnen of wat dan ook
nieuwe win instalatie heeft bij mij het probleem verholpen

.

Verwijderd

Topicstarter
Martinus> helaas ook dit had ik al gebrobeert maar het werkt niet! dvd,s zijn die wel te vertrouwen! ;(
ga morgen naar Powerline....

Verwijderd

Topicstarter
heb windows opnieuw geinstaleert en hij doet het weer :)

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
Er zit een fout in de "The Matrix" DVD ik had hem eerst gehuurd en nu gekocht steeds blijf ik haperingen hebben bij de eerste actie scene, die scene waar Trinity het opneemt tegen die twee dwaze flikken.

DVD's playen gaat met mijn TNT2 Ultra het best als je scherm op 1024*7... staat met 16 bits kleuren en de DMA optie van m'n DVD player opstaat. nu hapert ie nergens meer, alleen op diezelfde actie scene. Heeft te maken met die extra features op de DVD de bhaperingen hebben altijd plaats op de plaatsen waar je met de optie "Follow the white rabit" een "rabbit" te zien krijgt.

RAAR MAAR WAAR

P.S. The matrix is kewl

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Ik heb de Matrix DVD hier ook liggen en alle players op 1'tje na lopen niet vloeiend in die actie scene waarin Trinity haar sprong maakt. Cinemaster deed het bij mij wel vloeiend.

Het valt op dat die scene ontzettend cool geluid (Heeel laag) heeft.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:55
Reply op fatale OE.... is geheugen probleem, waarschijnlijk releast Windhooz je geheugen niet helemaal. Zou als ik jou was eens een geheugen tweak proberen.. Hielp in ieder geval bij mij wel.
Bij de instellingen aangeven dat je zoveel mogelijk RAM vrij wil maken.

Ik heb bij WINDVD inderdaad ook het probleem van haperende scenes (chapter 1 einde en chapter 15 in de dojo). Dacht eerst dat het aan de videokrt lag (Viper II) dus gelijk de matrox erin gehangen. Met de matrox dvdplayer (full software) geen enkel probleem.
Ohh ja MATRIX is egt COOOOOL

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

Verwijderd

Topicstarter
alles doet het weer.... :) gellukig ik heb Acer Power DVD en wil de Matrix ook gaan kopen :-) ik heb nu Scream ook een vette DVD
Pagina: 1