Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hyundai HT14X13-401 TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kapotte notebook, waarvan het scherm nog wel goed is. Het is de Hyundai HT14X13-401 (1024x768) Ik zag in dit topic iets over de pin layout. Mijn eerste vraag; Is het mogelijk hier een VGA connector op te bouwen, of op een andere manier deze aan te sturen; Tweede vraag, weet iemand hoe of waar ik kan kijken voor de info. Dan derde vraag, is het een beetje te doen, of moet je electronica master zijn?

Alvast bedankt!
Steef

Verwijderd

Bedoel je dit? Laptop LCD aan VGA-kaart

Verwijderd

Een VGA aansluiting zal niet zondermeer mogelijk zijn - er zijn wel topics over het aansluiten aan de VESA feature connector: Laptop LCD aan VGA-kaart
Zonder datasheet / pinouts is dat laatste in ieder geval niet te doen. Zoek via Google, mail de fabrikant van het scherm/laptop (http://www.hylcd.com/) etc. Je hoeft daarvoor geen electronica master te zijn, zolang je maar draadjes kunt solderen.
Zie ook de CME LCD Faq: laptopschermen en search: laptop lcd @ CME

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de info doorgelezen.. Valt allemaal dus nog wel flink tegen. Mijn "hoop" hem een keer aan de muur te kunnen hangen (met beeld uiteraard) was iets te hoog ingezet.

Bedank in ieder geval!!