[Banner] @Home

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07
Ik zit ff de FP te lezen komt er in eens een hard krakend :? geluid uit me speakers. Nu blijkt het de banner van @home te zijn.

Ik vind een banner helemaal niet erg, maar dit is toch wel ERG storend :/

edit: hij lijkt al weggehaald te zijn ??

[ Voor 10% gewijzigd door heuker op 29-05-2004 19:49 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tsja, dat soort banners komen wel eens voorbij ja. Zie ook Advertentiebeleid op Tweakers.net. En dat die banner nu alweer weg lijkt te zijn zal wel kloppen omdat je tenslotte niet iedere keer/altijd dezelfde banners ziet.

[edit]
Overigens gaat dit topic erg snel op slot als hier alleen maar klaagzangreplies gaan komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Harm op 29-05-2004 19:50 . Reden: BTW ]

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 04:42
Die @home-banner geeft volgens mij alleen geluid als je erover heen gaat met de muis (kus-geluiden). Anders is hij volgens mij wel stil.

Trouwens over die Heineken-banner: ik had het geluid nogal hard staan toen er plotseling GOAAAL!! uit de speakers kwam. Dus ik mijn geluid zachter zetten, en dan hoor ik plotseling buiten twee meisjes tegen elkaar zeggen (ik had mijn raam openstaan): "Wat was dat nou weer voor geschreeuw? Het lijkt wel of er iemand vermoord wordt." :P :D

Maar goed, deze banners geven dus eigenlijk alleen geluid als je er met de muis opklikt of er overeengaat. Eerlijk gezegd stoort me dat niet zo heel erg. Geluidsbanners met een muziekje die door WinAmp gaan 'blèren' storen me dan meer. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat Tweakers.net een zeer respectabel en begrijpelijk beleid voert op het gebied van advertenties en ik merk ook duidelijk dat Tweakers.net de overlast zo klein mogelijk te houden. :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-03 09:37

Daniel

Kapitein NCC-1701
Graag wat meer details over waar, wanneer en hoe je banners met geluid tegenkwam. De Heineken banner draait al een week maar dan zonder geluid. Weet je zeker dat je niet toevallig FOK! open had staan? (daar draait ie namelijk met)

Over een @home banner met geluid is mij niets bekend.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die @home banner is een flash skyscraper op de FP die een smakgeluid maakt als je er met je muis overheen gaat (en dan een 'kusje' neerzet op die plek). Ik heb 'm maar 1 keer gezien tot nu toe, vorige week of nog eerder.

[ Voor 22% gewijzigd door Wouter Tinus op 30-05-2004 09:59 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Wouter Tinus schreef op 30 mei 2004 @ 09:53:
Die @home banner is een flash skyscraper op de FP die een smakgeluid maakt als je er met je muis overheen gaat (en dan een 'kusje' neerzet op die plek). Ik heb 'm maar 1 keer gezien tot nu toe, vorige week of nog eerder.
Ik heb hem deze week 1x gezien.

LinkedIn WoT Cash Converter

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:09
Er zijn twee @home banners. eentje met die kusjes op de plek van je muis, en een andere die happen neemt uit een COAX-wandcontactdoos als je er met je muis op zit.

de TS bedoelt dus de tweede

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Daniel schreef op 30 mei 2004 @ 09:50:
Graag wat meer details over waar, wanneer en hoe je banners met geluid tegenkwam. De Heineken banner draait al een week maar dan zonder geluid. Weet je zeker dat je niet toevallig FOK! open had staan? (daar draait ie namelijk met)

Over een @home banner met geluid is mij niets bekend.
Ik had net ook een harde goaal gil van een heineken banner uit mijn speakers :| Erg irrirant.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

OnTracK schreef op 30 mei 2004 @ 13:37:
Er zijn twee @home banners. eentje met die kusjes op de plek van je muis, en een andere die happen neemt uit een COAX-wandcontactdoos als je er met je muis op zit.

de TS bedoelt dus de tweede
Er zijn er in het totaal 4 in 3 formaten, momenteel worden er twee geplaatst. Geluid is er alleen wanneer je er met de muis overheen gaat. Ik had het liever minder krakend laten klinken maar je moet soms wat consessies doen aan de geluidskwaliteit als een banner op skyscraper formaat, interactief, geanimeerd en binnen 15kB moet zijn :)

Persoonlijk stoor ik me eerder aan banners die rond, of zelfs over de 100kB zijn.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-02 04:42
Daniel schreef op 30 mei 2004 @ 09:50:
De Heineken banner draait al een week maar dan zonder geluid. Weet je zeker dat je niet toevallig FOK! open had staan? (daar draait ie namelijk met)
De Heineken-banner geeft ook alleen geluid als je met de muis over de 'toeter' gaat, volgens mij in andere situaties niet. Zelfde geldt volgens mij voor de @Home-banner. De overlast is naar mijn mening dus zeer gering. :)
Pagina: 1