Toon posts:

Lay-outprobleem in Shop Survey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5962

layout probleem, wil eventueel screenshot maken als iemand anders er geen last van heeft.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zie geen probleem, ik wil je dan ook ff aanraden De layout is vern**kt te lezen en te kijken of het probleem zich dan nog voordoet, met name aandacht voor:
CTRL+F5
Cache legen
Proxy uitzetten

als het dan nog niet lukt misschien ff screenshotje nemen ja :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Robbedoeske schreef op 29 mei 2004 @ 19:22:
Ik zie geen probleem, ik wil je dan ook ff aanraden De layout is vern**kt te lezen en te kijken of het probleem zich dan nog voordoet, met name aandacht voor:
CTRL+F5
Cache legen
Proxy uitzetten

als het dan nog niet lukt misschien ff screenshotje nemen ja :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~idomburg/layout.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door sdomburg op 29-05-2004 19:37 ]

Verwijderd

kep even gecheck in IE en mozilla en beiden tonen de layout zoals ie hoort. voer eerst de stappen uit die Robbedoeske hierboven beschijft en dan kijken we wel verder ;)
Robbedoeske begrijpt het zeker goed en daarom moet je eens de proxy uitschakelen :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 19:33 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In Firefox heb ik geen problemen? Ik heb dan ook geen artikelen in mijn winkelmand. Als daar het probleem zit dan raad ik aan om het te melden op de devtrack.

Scheer je weg, stom knijn :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Robin op 29-05-2004 19:33 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het probleem ontstaat doordat je artikelen in je winkelmandje hebt liggen die deze shop niet heeft. De tabel kan hier niet goed mee omgaan (ligt aan IE zo schijnt aangezien Gecko-browsers het wel goed doen) en wordt daardoor te breed. En dat zorgt er weer voor dat lay-out verknald wordt.

Oplossing: cookie van je winkelmandje verwijderen.
Pagina: 1