[NAV2004] kan niet goed geinstallleerd worden

Pagina: 1
Acties:

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 10:49
Eerst even oude situatie:
Computer met windows XP met NAV2003 welke over 3 weken zou verlopen.

Me vriendin probeerde NAV2004 pro te installeren maar is hier halve wege mee opgehouden (wel code ingevoerd). Dus NAV2003 is door versie 2004 verwijderd en de programmatuur van 2004 was geinstalleerd.

Nu comp er steeds een 3029,19 error alle oplossingen die daar staan heb ik meerdere malen geprobeerd maar geen suc6.
Ik heb zelfs alle files met symantec en norton verwijderd. -> opnieuw geprobeerd, zelfde error

Ik heb naast het bovenstaand ook nog de register keys met dezelfde teksten (symantec en norton)verwijderd maar nog steeds dezelfde error.
Heb enigste wat dan anders gaat is dat je de productkey opnieuw moet invoeren.

Het enigste wat mij nog lijkt te werken is een schone windows installatie maar het moet toch ook anders kunnen :?

De pc is opzich altijd wel een probleem geval geweest.
Hij is door 3 mensen in het verleden schoon geinstalleerd en toch wil dezelfde error(s) vaak weer terug komen.
Zoals winamp die error en winamp moet afsluiten maar toch speelt hij muziek af

Taal fouten inbegrepen ;)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Het betreft zeker XP Home?

Dan heb ik 2 adviezen:
1/ Zet er XP Pro op
2/ Zet er geen Symantec/Norton meer op. Er zijn ook gratis alternatieven zoals AVG en Clam. De reden dat Symantec/Norton niet meer word aanbevolen kun je vast wel vinden op GoT, het kent nl alleen nog maar negatieve reviews.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 10:49
SSH schreef op 29 mei 2004 @ 18:29:
Het betreft zeker XP Home?

Dan heb ik 2 adviezen:
1/ Zet er XP Pro op
2/ Zet er geen Symantec/Norton meer op. Er zijn ook gratis alternatieven zoals AVG en Clam. De reden dat Symantec/Norton niet meer word aanbevolen kun je vast wel vinden op GoT, het kent nl alleen nog maar negatieve reviews.
Ja er zit XP home op, maar dat zou toch niets uit mogen maken?
Er geen norton opzetten en wel AVG is natuurlijk wel een oplossing maar geen oplossing van het probleem.

Taal fouten inbegrepen ;)