Problemen met router icm counter-strike

Pagina: 1
Acties:

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 14:44
Ik heb sindskort een sitecom wl-025 router in combinatie met een wl-016 wireless pci kaart van sitecom.

Als ik verbind met een counter-strike server dan krijg ik de melding cl_flushentitypacket en even later wordt de verbinding verbroken. Dat betekent meestal dat je een slechte verbinding hebt, maar ik heb een chello aansluiting die het goed doet en het signaal van mn draadloze kaart is ook goed.

Ik heb geprobeerd de mtu te optimaliseren maar dat heeft niets geholpen. Ook heb ik wat poorten geprobeerd te forwarden maar dat heeft ook niet veel geholpen ( 27000-27040 udp en tcp en poort 1200... volgens mij zijn die poorten alleen voor servers ). Mijn router blokkeert standaard zon beetje alles dat van buiten komt ik kan normaal alleen internetten en msnen. Het is me wel gelukt bijvoorbeeld dcplusplus te laten werken. Ook kon ik een tijdje geleden bf1942 laten draaien zonder problemen.

CPU: 1.1 ghz
GPU: ASUS radeon 9600SE 128 mb
Spel: CS 1.6

Forward ik de verkeerde poorten of heeft iemand ervaring met dezelfde opstelling?

Verwijderd

had ik ook met hawking zo af en toe
overgestapt naar utp :[

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Probeer eens de wireless (in winxp zero) configuration service uit te zetten...

Steam

• kurt15
Dat heeft wel iets geholpen de verbinding valt namelijk niet meer helemaal uit. De lag is er wel nog steeds... die is er trouwens ook als ik mijn pc met een gewone utp kabel aansluit.

Als iemand met een sitecom router en counter-strike mij nog even kan uitleggen hoe ik alles aan de praat....

• kurt15
Ik weet niet of het kan maar ik ben er net achtergekomen dat bf1942 het bijvoorbeeld ook niet meer doet. Dus ik denk dat mijn probleem niet veel met counter-strike te maken.

Kan iemand misschien mijn topic verplaatsen of kan ik nieuw topic openen in Netwerk Troubleshooting?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 15:48
zitten er geen storende factors tussen zoals gsm's of magnetrons? schijnt ook nogal te schelen.

en de lag bij cs kan liggen aan je config, hoe staan je rates en dergelijke?

wat betrefd bf dat weet ik niet werken er meerdere dingen niet goed? doe is bijvoorbeeld een test op www.speedtest.nl

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• kurt15
De draadloze verbinding werkt nu gewoon goed. Het lukt gewoon niet om te csen en andere spellen te spelen.

Op speedtest.nl krijg ik trouwens gewoon goede resultaten.

[ Voor 10% gewijzigd door kurt15 op 31-05-2004 16:53 ]

Pagina: 1