Toon posts:

[DUAL monitor]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij aansluiting van 1 monitor kan bv "messenger" niet worden weergegeven bij mij in een OpenGL/Direct3d game of dergelijke.
Nu vroeg ik me af of dit gaat in dual monitor modus...dus game op de "standaard" TFT en wat 2D toepassingen op een gewoon 14" CRT'tje.
De grafische kaart ondersteund 2 moni's..."ASUS A9600XT"

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Ja, die grafische kaart van jouw onder steund dat.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:39

AMDFreak

Intel is zo..

Hmmm vreemd..?

ik heb hier 2 17" monitoren (CRT) ieder verschillend merk.. :x
Kan gewoon alles over en weer gooien..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Timo
AMDFreak schreef op 29 mei 2004 @ 19:20:
Hmmm vreemd..?

ik heb hier 2 17" monitoren (CRT) ieder verschillend merk.. :x
Kan gewoon alles over en weer gooien..
Als je gelezen had:
Bij aansluiting van 1 monitor kan bv "messenger" niet worden weergegeven bij mij in een OpenGL/Direct3d game of dergelijke.

Ja want de focus gaat namelijk naar het spel, en niet naar messenger.
Nu zit ik, als ik msn aan laat staan en ga gamen, als iemand dan wat zegt, flipt unreal tournament 2004 helemaal, artifacts etc etc.

Ik gebruik mijn 2e beeldscherm voornamelijk om msn op te pleuren, of 2x tweakers.net.
Met het progje ultramon, kun je zelfs 1 webpagina over alle2 de monitoren weergeven

Verwijderd

Als je 2 schermen hebt en je hebt op je primaire je spel fullscreen, dan heb je nog steeds op de 2e monitor alles staan wat je daarnaartoe versleept hebt. Het probleem is wel dat de muisfocus in het 1e scherm staat zodat je niet makkelijk een programma kan besturen die op de 2e scherm staat zonder eerst je game te minimaliseren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 20:25:
Als je 2 schermen hebt en je hebt op je primaire je spel fullscreen, dan heb je nog steeds op de 2e monitor alles staan wat je daarnaartoe versleept hebt. Het probleem is wel dat de muisfocus in het 1e scherm staat zodat je niet makkelijk een programma kan besturen die op de 2e scherm staat zonder eerst je game te minimaliseren.
interessante reacties...ik denk dat ALT-TAB dan misschien wel toelaat om naar de tweede monitor te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
fooker schreef op 29 mei 2004 @ 20:21:
[...]

Als je gelezen had:

Ja want de focus gaat namelijk naar het spel, en niet naar messenger.
Nu zit ik, als ik msn aan laat staan en ga gamen, als iemand dan wat zegt, flipt unreal tournament 2004 helemaal, artifacts etc etc.

Ik gebruik mijn 2e beeldscherm voornamelijk om msn op te pleuren, of 2x tweakers.net.
Met het progje ultramon, kun je zelfs 1 webpagina over alle2 de monitoren weergeven
'Idem' verhaal bij mij met COD...de helderheid van het scherm 'dropt' dan ineens een stuk...wanneer er iemand online floept (door opening van de klein vernstertje) Ik weet het wel...op Bezet plaatsen...maar liever "afwezig" dan (ivm werk). Dan moet ik telkens terug die helderheid optie in het game-menu terug aanpassen. Vandaar dus de optie naar de 2e monitor

• Timo
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 20:35:
[...]

'Idem' verhaal bij mij met COD...de helderheid van het scherm 'dropt' dan ineens een stuk...wanneer er iemand online floept (door opening van de klein vernstertje) Ik weet het wel...op Bezet plaatsen...maar liever "afwezig" dan (ivm werk). Dan moet ik telkens terug die helderheid optie in het game-menu terug aanpassen. Vandaar dus de optie naar de 2e monitor
Jij wilt dus, dat het "floepen" van MSN op de 2e monitor komt.
Volgens mij kan dit niet?
Ik heb niet alleen van msn last, ook van outlook.

Maar zoals /me schrijft, het blijft wel op de 2e monitor staan.
Ik kan in ieder geval niet meer zonder 2 beeldschermen.
Eenmaal eraan gewend is het moeilijk om er van af te kicken.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

je kunt je taakbalk toch naar je tweede venster slepen als je gaat gamen....

[ Voor 3% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 29-05-2004 20:56 ]

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Timo
CaPtAiNCaRnAgE schreef op 29 mei 2004 @ 20:56:
je kunt je taakbalk toch naar je tweede venster slepen als je gaat gamen....
Ja dat kan.

Alleen de msn popups en outlook enz enz , komen toch @ 1e beeldscherm.
En waarom wil je eigenlijk msn aan hebben onder het gamen?
Je kunt dan toch niet typen.

Voor TS2 en Ventrilo is het wel weer handig kan je zien we praat.
Maar ik gebruikt het alleen voor meer oppervlak.
Pagina: 1