ik heb deze zoek termen gebruikt:
herstel geheugen kaart
herstel geheugenkaart
Deze had ik ook gebruikt bij google maar dat leverde ook weinig op met recovery kom ik nu al een heel stuk verder maar had dat al wel geprobeerd maar helaas verkeerd gespeld.
Ik heb t toruwens niet nodig voor een geheugen kaart maar dacht toen gelezen te hebben dat dat programma eigenlijk z´n beetje alles kon herstellen. Ik heb namelijk toenstraks perongelijk een bestand verplaatst die ik als bauckup had gemaakt en deze gewist. Het is een bestand waar de bittorrents in op worden geslagen van de ABC client. Het is het torrent.lst bestand dat ik nu op een of andere manier terug probeer te krijgen.
Dus het klopt ik gebruik blijkbaar altijd de verkeerde zoek op drachten maar ja ik kom ook ni altijd op elk woord. Maar zal er in het gevolg proberen op te letten dat ik beter probeer te zoeken maar als ik er niet uit kom dan hoop ik dat het ook op deze maanier mag!
PS dacht dat ik het progje had gevonden (PC inspector) maar helaas is dit echt alleen voor geheugen kaarten. Dus iemand een andere oplossing?
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 29-05-2004 18:01
. Reden: PS toegevoegd ]