Toon posts:

Sensoren

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, nog maar een keer dan en dit keer wat meer informatie...

Ik ben niet iemand die verschrikkelijk veel van computers weet...

Ik wil graag een sensor gebruiken die om wordt gezet naar een digitaal signaal, zodat ik het signaal kan gebruiken in Macromedia Director..

Ik weet dat het kan via de printerpoort. Het maakt uit om wat voor sensor het gaat, maar voor de duidelijkheid zal ik dat er toch bij vermelden.. Ik wil een liftsensor ( bewegingssensor met een straal ) gebruiken..

Deze sensor wordt dus wel of niet onderbroken, dus 0 of 1 .. Maar ik moet dus (wat ik al weet) de sensor aan mijn printerkabel vastmaken ..

Stop ik die kabel in mijn computer, moet ik dus zorgen dat er iets op mijn computer staat wat er voor zorgt dat ik een signaal in macromedia kan inladen. Er is een plugin voor macromedia weet ik, die er voor zorgt dat hij informatie omzet naar macromedia, maar die plugin kan dus alleen maar trues of falses inladen en die moeten wel ergens gemaakt worden.

Mijn vraag dus : Hoe zorg ik, via een printerkabel, ervoor om een signaal te genereren dat ik kan gebruiken in macromedia
(zelfde vraag als net..)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De Parallelle poort FAQ kijk hier eens.
Met deze info moet je er toch kunnen komen.

enne, een crosspost zoals deze wordt niet echt gewaardeerd.
nog welkom @ got trouwens.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Logische Poorten

Hou het bij 1 topic, breidt de startpost van bovenstaande topic dus uit met de info die je hier geeft. Meerdere topics over hetzlefde onderwerp worden gesloten.

Dit is trouwens de 2e crosspost van je in zeer korte tijd, de volgende keer volgen er maatregelen :)

Dit topic is gesloten.