Toon posts:

probleem met smtp-server en dns

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik wil dus een smtp-server draaien voor het versturen van email via mijn eigen domeinnaam. Maar ik kom er niet uit wat ik bij dns in moet vullen. In mijn eigen internetverbinding heb ik de dns van xs4all staan (194.109.9.99) en als alternatieve dns heb ik mijn router (192.168.0.1).
Hoe krijg ik die freaking mailserver goed?!?!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 15:00
post een wat meer info mijn glazen bol heb ik uitgeleend wat voor mail server en welke instellingen heb je in je config bestanden staan ????

en wat heb je zelf al geprobeert we zijn hier geen helpdesk die alles meteen uitlegd

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Verwijderd

Topicstarter
Mja sorry.
Ik heb al meerdere clients geprobeerd zoals MDaemon maar die doet raar. Heeft wel gewerkt maar niet meer :{
Net was ik MailEnable aan het proberen maar die bleef dus hangen op de dns die niet klopt. Ik voer dus mn domeinnaam in (thomas-b.com) en dan moet ie ook nog een dns hebben om die domeinnaam te kunnen resolven. Maar dan krijg ik bij een test te zien: "MailEnable Diagnostics has determined that the DNS host you specified cannot resolve the local domain name for this host."
Wat moet ik als dns gebruiken?
Mailserver doet het overigens wel. Kan er met telnet gewoon op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 16:34 . Reden: iets vergeten ]

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 14:25
194.109.9.99 zou voldoende moeten zijn. Die kan jouw domein resolven (en anderen naturlijk)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Topicstarter
buddhole schreef op 29 mei 2004 @ 16:54:
194.109.9.99 zou voldoende moeten zijn. Die kan jouw domein resolven (en anderen naturlijk)
jah dat dacht ik ook :{

Verwijderd

Hier kan niemand iets mee. Wat voor DNS-server? Wat heb je ingesteld? Wat bedoel je met "wat moet ik bij dns invullen" :?

Bovendien zit je hiermee in Professional Networking & Servers verkeerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.