Toon posts:

analog en dvi samen aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb pas een tft monitor belinea 101735 gekocht met analog en dvi-d

ik heb hem nu op analog aangesloten maar wil graag digital (dvi)

moet ik de analog kabel er gewoon aan laten zitten en de dvi kabel er bij
aan doen

hoe zit dat nou of moet ik de analog kabel eraf halen en alleen op de dvi kabel

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een kabel tegelijk. Dit is trouwens ook iets wat zeer waarschijnlijk in de handleiding staat en anders met een klein beetje moeite op te zoeken is :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met Registratievoorwaarden te lezen. Daar ben je vrees ik te snel doorheengeklikt, want er zijn een aantal punten waarop je topic niet voldoet aan de richtlijnen.

Allereerst dien je zelf op zoek te gaan naar informatie voor je het hier vraagt. Belinea monitoren hebben uitgebreide handleidingen die exact vertellen hoe kabels aan te sluiten.

Ten tweede vragen we dat je voor je een topic post zelf ook een en ander probeert en hier dan post wat je gedaan hebt en wat de resultaten waren. Als je beide kabels hebt ben je zonder meer in de gelegenheid dus dat zelf uit te proberen.

En tenslotte horen topics op GoT een beetje verzorgd te zijn. Hoofdletters en leestekens zijn er niet voor niets, graag voortaan er gebruik van maken, dat maakt je topics beter leesbaar en verhoog je de kans dat anderen je helpen ipv alleen je taalgebruik afzeiken.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.