afbeeldingen (html mail) in outlook2003

Pagina: 1
Acties:

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb mails (nieuwsbrieven) die html opmaak hebben, deze worden echter niet correct weergegeven. Eerst waren er geen afbeeldingen, maar met het context menu kon ik afbeeldingen downloaden selecteren, dus gedaan. Nu geeft outlook2003 helemaal niets meer weer (behalve de tekst en de achtergrond kleuren uit de berichten).

Iemand een idee hoe dit wel voor mekaar te krijgen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook 2003 vinden ze in Software Algemeen veel leuker - daarom hebben we in de Windows Operating Systems beschrijving gezet iets als:
Voor al je problemen met Windows of met onderdelen daarvan. Voor software problemen als Outlook, Internet Explorer, etc mag je in Software Algemeen je vragen stellen.
:)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

emand een idee hoe dit wel voor mekaar te krijgen?
offtopic:
Mijn persoonlijke mening is dat je geen plaatjes zou willen gebruiken in een ieuwsbrief (en vaak geen HTML) :X

Maar goed; kijk even naar de source van de mail en waar het plaatje vandaan wordt gehaald. En pas deze source vervolgens goed aan cq. voeg het plaatje toe ipv het te linken naar een lokale share of schijf.

edit:

Verrek, ik las niet goed en dacht dat jij stuurde :X Zie dus Breyten.

En bedenk dat Outlook en ook andere clients standaard plaatjes van websites blokkeert vanwege spam / privacy / etc.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 29-05-2004 16:49 . Reden: oooops. En ja de ieuw in ieuwsbrief blijft zonder n, ik ben verpest door te veel spammers en mensen die lelijke HTML zooi sturen :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

aan de ts, je moet bij outlook 2003 aanzetten dat hij html en zo mag downloaden, dit moet6 je dus even doen. F1 is je vriend bij het vinden hoe je dit moet doen :)