Logitech Natural Keyboard?

Pagina: 1
Acties:

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb nu een Logitech Internet Navigator Keyboard SE (de zwarte dus) Deze bevalt me opzich prima, maar ik wil misschien overstappen naar zo'n natural keyboard, zo'n 'gebroken' zegmaar...

Ik heb een beetje gezocht, maar ik heb alleen de Logitech Cordless Desktop Pro gevonden, maar dat is dus een desktop, en dat vind ik zonde aangezien ik ook de mx510 of mx700/900 muis wil gaan kopen...

Het is niet echt een must dat het van Logitech is, maar ik weet wel dat die fijn tikken ;) Ik weet dat Microsh!t ze ook maakt, maar die heb ik liever niet...

Het is wel een must dat hij zwart is btw :P

Heb search al gebruikt maar niet echt gevonden wat ik nodig had...

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ten eerste slaat dat 'Microsh!t' nergens op. Ten tweede, waarom heb je ze liever niet? En ten derde, dit is het enige 'gebroken' Logitech toetsenbord. En ja, er zit dus een muis bij. De Microsoft variant is overigens een heel fijn toetsenbord. Verder ken ik geen enkel ander merk dat van dezelfde kwaliteit toetsenborden en muizen maakt als Logitech en Microsoft, en al helemaal niet met een Natural variant.

[ Voor 42% gewijzigd door Victor op 29-05-2004 15:23 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Misschien overstappen? Als je geen typediploma hebt kan je het volgens mij beter vergeten, anders had je het al moeten doen :Y)

MS is de enige serieuze concurrent voor Logitech-planken; ik heb er zelf één, en die doet het al zes jaar perfect. En verder: King_Louie sez it all.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Gulf_5
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

Heb zelf een logitech cordless desktop navigator en die vind ik echt SUPER !!!
Logitech roeleert :) _/-\o_
Heb op mn werk een week lang op zo'n natural tb van MS moeten werken, en ik kan je vertellen dat het een heerlijk toetsenbord is, alleen had ie niet gebroken moeten zijn. |:(
Want dat typt echt beroerd als je een "gewoon" tb gewend bent. :r
als je geen problemen hebt met je huidige Logitech plank, zou ik t lekker laten... scheelt je een hoop ergernis en poen.

iets met foto's...

Verwijderd

^^^met stom

toen paradigit die MS naturals voor 19 eur had heb ik hem ook gekocht. typte wel aardig, maar niet geweldig. was overigens vrij gauw stuk door een gevallen encyclopedie oid :X

toen een logitec inet nav SE gekocht, en die is tien keer beter dan die MS natural.

• sOid
  • Niet online
Ik hou niet zo van microsoft, vandaar ;)
Enige reden dat ik windows gebruik is omdat het gamen op Linux niet echt lekker gaat...

Ja, ik heb typdiploma en ik typ dagelijks met 10 vingers blind;) Dus ben wel wat gewend :P En ik vind de logitech keyboards gewoon heerlijk typen, heb het ook eens met een microsoftkeyboard geprobeerd maar die vind ik een stuk minder lekker werken... (Was niet een natural btw)

Ik ga een dezer dagen ff naar Mediamarkt, weten jullie toevallig of ik hem daar uit kan proberen?

Verwijderd

sOidivUs schreef op 29 mei 2004 @ 16:56:
Ik hou niet zo van microsoft, vandaar ;)
Enige reden dat ik windows gebruik is omdat het gamen op Linux niet echt lekker gaat...
en de enige reden dat je niet zo van microsoft houdt is hun meer dan schofterige gedrag op de softwaremarkt. gelukkig hebben ze op de hardwaremarkt genoeg concurrentie en is de prijs/kwaliteit verhouding van microsoft-hardware doorgaans prima
Ja, ik heb typdiploma en ik typ dagelijks met 10 vingers blind;) Dus ben wel wat gewend :P
wie niet he?
En ik vind de logitech keyboards gewoon heerlijk typen, heb het ook eens met een microsoftkeyboard geprobeerd maar die vind ik een stuk minder lekker werken... (Was niet een natural btw)
klopt, maar da's geen reden om MS maar helemaal uit te sluiten
Ik ga een dezer dagen ff naar Mediamarkt, weten jullie toevallig of ik hem daar uit kan proberen?
jups, staan ze gewoon uitgestald

• sOid
  • Niet online
Haha, nee oke, heb je gelijk in :P
Vind het alleen zo jammer, zo'n microsoft logo'tje rechts boven t keyboard;) Maar daar valt altijd wat overheen te plakken :P

Maargoed, ik ga hem gewoon ff uitproberen :) Bedankt iig

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:09
sOidivUs schreef op 29 mei 2004 @ 20:32:
Vind het alleen zo jammer, zo'n microsoft logo'tje rechts boven t keyboard;) Maar daar valt altijd wat overheen te plakken :P
Ik heb zelf een Microsoft natural keyboard pro van dell. En daar staat geen microsoft logo'tje op maar er staat "Dell" op.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Pagina: 1