Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 18:07
Hallo,

weet iemand wat de Nokia Life Timer precies doet? Deze staat in het warranty menu. Ik heb er naar gezocht, maar kan geen 100% zeker antwoord vinden. De 1 zegt dat het de tijd is dat de telefoon aan staat en weer een ander zegt dat het de gesprekstijd is. Weet iemand dit?

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 22:48
Rendier2710 schreef op 29 mei 2004 @ 15:05:
Hallo,

weet iemand wat de Nokia Life Timer precies doet? Deze staat in het warranty menu. Ik heb er naar gezocht, maar kan geen 100% zeker antwoord vinden. De 1 zegt dat het de tijd is dat de telefoon aan staat en weer een ander zegt dat het de gesprekstijd is. Weet iemand dit?
volgens mij is dat het aantal uren dat ie aanstaat.
Gesprekstijden hoef je geen rare codes voor in te typen (*#warranty0# was het toch ?)
Ik heb gelukkig geen nokia meer (siemens s55 :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Weezer-DC op 29-05-2004 15:08 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

*#92702689#

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij mijn 6610 deed ie niks (na een half jaar begon ie te lopen, waarna ie na een maand stil bleef staan), bij een paar andere nokia's was het de totale gesprekstijd in hh:mm, welke dus niet te wissen viel, itt het normale menu

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 18:07
Ik heb ook een 6610 en bij mij staat de timer op 83:30 Echter of ik nou bel of niet, de tijd veranderd niet.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle maakt zich niet druk over hoelang zijn telefoon belt / standby staat.
Als de batterij leeg is laadt ik hem om, verder gewoon mee bellen en gebeld worden....en het ding doet het nog gewoon, dus wat zal mij de leeftijd van dat ding schelen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 21:45
het goede antwoord is

lifetimer:
is de totale gesprekstijd in uren/minuten vanaf dag 1 dat het toestel in gebruik is genomen. Zowel inkomende als uitgaande gesprekken worden hierin meegeteld.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
thefox154 schreef op 30 mei 2004 @ 12:10:
het goede antwoord is

lifetimer:
is de totale gesprekstijd in uren/minuten vanaf dag 1 dat het toestel in gebruik is genomen. Zowel inkomende als uitgaande gesprekken worden hierin meegeteld.
Dan moet het wel werken :p

Verwijderd

The_Eagle schreef op 29 mei 2004 @ 15:44:
/me maakt zich niet druk over hoelang zijn telefoon belt / standby staat.
Als de batterij leeg is laadt ik hem om, verder gewoon mee bellen en gebeld worden....en het ding doet het nog gewoon, dus wat zal mij de leeftijd van dat ding schelen?
Precies :*)

Verwijderd

Ik weet het het is dubbelop wat ik nu schrijf. :)

Het is gewoon een timer waar word aangegeven hoeveel uur en minuten ermee gebeld is.

Bij sommige toestellen begint deze timer pas te tellen na de eerste 10 minuten gebeld te hebben, de meeste nieuwe Nokia's beginnen meteen al.
Pagina: 1