Korte naam aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-02 10:01

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Topicstarter
Onder systeemvoorkeuren Accounts, wil ik mn korte naam aanpassen. Dat kan niet want het vakje is grijs.
Hoe kan ik dit wel veranderen.
Oja, ik heb mn 12" PB gister opgehaald. Binnenkort komen de foto's en wat ik er van vind. Ik heb namelijk geen Apple achtergrond en dit is pas mn 2e Apple.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ehm dat schijnt niet te kunnen. Wat je kan doen is een nieuwe admin account aanmaken met de goede korte naam, en de oude account verwijderen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hier is een instructietje, maar het schijn niet geheel goed te werken, ik zou zeggen zoek eens wat verder met google of op de apple forums, dan vind je vast genoeg commentaar. Zoals dit.

[ Voor 16% gewijzigd door begintmeta op 29-05-2004 13:20 ]

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De instructie van Apple werkt op zich wel en soms moet je gewoon wat software weggooien en opnieuw installeren onder je nieuwe naam. Maar de oplossing van Canaria is eigenlijk het makkelijks. Het is wat meer werk en je moet veel rechten goedzetten of programma's opnieuw installeren. Ik heb destijds gewoon OS X opnieuw geinstalleerd omdat de korte naam mij niet aanstond. Ik had hem dan ook nog niet zo heel lang in gebruik.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-02 10:01

black_eye

Topicstarter
Bedank voor de tips. Ik heb het progje geprobeerd en dat werkt perfect.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb een progje genaamd Accounts Enhancer gebruikt en dat ging ook goed.
Pagina: 1