Toon posts:

[XP] Er is een fout in LSA-Shell (export version) opgetreden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een maat van me heeft iets op zijn PC staan waardoor om de zoveel tijd hij de melding krijgt dat zijn PC binnen 1 min opnieuw opstart, nu is het probleem dat de virus scanners niet vinden, maar het waarschijnlijk wel om een virus of iets wat er op lijkt gaat, ik heb al op verschillende site`s gezocht, zoals bijv. www.virusalert.nl, maar word ik niet zo heel veel wijzer van.

Meschien dat jullie mij kunnen helpen... de error`s en rapport wat hij krijgt zijn als volgt:

Isass.exe - toepassingsfout
De instructie op 0x009ff878 verwijst naar geheugen op 0x00000023
De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt

Er is een fout in LSA-Shell (export version) opgetreden

Systeemprocess C:\windows\system 32\isass.exe is gestopt
met statuscode 1073741819

Handtekening van fout:

SzAppname : Isass.exe
SzAppver : 5.1.2600.1106
SzModename : Unknown
SzModver : 0.0.0.0
Offset : 000000

Inhoud foutenrapport: C:\Docume~1\PC-tje\Locals~1\Temp\Wer1.temp.diroo\issas.exe.mdmp
C:\Docume~1\PC-tje\Locals~1\Appcompat.txt

Alvast bedankt

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit is dus het sasser virus.
Als je goed gezocht had, dan was je vast en zeker dit tegen gekomen:
[rml][ XP/2K] LSASS.EXE foutmelding? Lees dit![/rml]

Enne.. aangezien je zelf al aangeeft dat het waarschijnlijk om een virus gaat, waarom plaats je het topic dan niet in B&V?

[ Voor 27% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-05-2004 12:32 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry sorry sorry, ik had het virus als issas gelezen en niet als LSas... vandaar dat ik niet gevonden heb, en waarom niet in B&V omdat ik niet wist dat het een virus was, het zou een virus kunnen zijn... maarja... dan moet je kiezen ;)

iig Hardstikke bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kom je er inderdaad uit met de gegeven link? Oftewel; is het inderdaad het sasser virus?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate