Ik weet niet of dit t goede forum is, ik zocht op firewire en zag dat soortgelijke topics hierin stonden vandaar....
Ik heb een asus a7n8xe-deluxe moederbord en daar zit onboard firewire op.
Nu heb ik een aantal dagen geleden een DV-cam(JVC GR-DVX407) gekocht en ik wilde de camera een paar dagen geleden aansluiten, maar normaliter vindt je OS(xp in dit geval) je cam en gaat dan een dialoogvenster geven.
Bij mij gebeurt er niets.
Aan de kabel ligt het niet heb ik ergens anders ook al getest.
Drivers voor de camera bestaan niet.
(op asus.com ook geen relevante info gevonden)
Ik heb de search ook al gebruikt en ik ben een soortgelijk topic tegengekomen alleen daar is nooit de oplossing gepost (als die er is...)
overigens m'n firewire staat wel bij mn devices, en tevens staat er iets met IEEE1394 bij mn netwerkkaarten in devicesscherm.
Ik heb een asus a7n8xe-deluxe moederbord en daar zit onboard firewire op.
Nu heb ik een aantal dagen geleden een DV-cam(JVC GR-DVX407) gekocht en ik wilde de camera een paar dagen geleden aansluiten, maar normaliter vindt je OS(xp in dit geval) je cam en gaat dan een dialoogvenster geven.
Bij mij gebeurt er niets.
Aan de kabel ligt het niet heb ik ergens anders ook al getest.
Drivers voor de camera bestaan niet.
(op asus.com ook geen relevante info gevonden)
Ik heb de search ook al gebruikt en ik ben een soortgelijk topic tegengekomen alleen daar is nooit de oplossing gepost (als die er is...)
overigens m'n firewire staat wel bij mn devices, en tevens staat er iets met IEEE1394 bij mn netwerkkaarten in devicesscherm.