Met Powerstrip of zo? Zoek eens op Google...
Hoever dat hij gaat weet ik niet maar een GeForce 2 MX zal wel niet zoveel potentieel hebben
Hoever dat hij gaat weet ik niet maar een GeForce 2 MX zal wel niet zoveel potentieel hebben
Met tools ala Rivatuner kan je overclocken. En tot welk maximum valt niet te zeggen, omdat dat bij elke kaart verschilt.
The devil is in the details.
Kijk even in de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) ofzo.. staat alles in.
[ Voor 5% gewijzigd door Laurenz op 29-05-2004 10:45 ]
Leave only footprints, take only memories
Je moet de volgende dingen in acht nemen:
-cooling (stock vervangen door een betere; mem cooling plaatsen
-programma, liefst powerstrip.
-cooling (stock vervangen door een betere; mem cooling plaatsen
-programma, liefst powerstrip.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
gewoon op "coolbits" zoeken. dan kun je gewoon bij de instellingen van je kaart overclocken.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Ot-B,
Welkom op GoT
We hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt deze ongetwijfeld uitgeprint en aandachtig doorgelezen toen je je registreerde - toch ga ik de drie belangrijkste puntjes even noemen:
Ik ga je topic dan ook sluiten - begin eventjes met de mooie Gathering of Tweakers.net search te gebruiken ofdat je daar gen informatie kan vinden over je probleem en lukt dat niet, open dan gerust in Videoplanken & Beeldkanonnen een nieuw topic waarin je bovenstaande punten in mee neemt
Welkom op GoT
We hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen - je hebt deze ongetwijfeld uitgeprint en aandachtig doorgelezen toen je je registreerde - toch ga ik de drie belangrijkste puntjes even noemen:
- Doe zelf moeite voordat je een topic opent. Kijk bijvoorbeeld even ofdat je een vraag over het overclocken van je videokaart wel in een Windows forum moet stellen. Vertel verder altijd in je topicstart wat je zelf al hebt gedaan om je probleem op te lossen.
- Kies een goede topic titel - let hierbij op dat je in Windows Operating Systems nog speciale eisen hebt - zie hierover de Windows Operating Systems Policy.
- Omschrijf je probleem / vraag helder en duidelijk
Ik ga je topic dan ook sluiten - begin eventjes met de mooie Gathering of Tweakers.net search te gebruiken ofdat je daar gen informatie kan vinden over je probleem en lukt dat niet, open dan gerust in Videoplanken & Beeldkanonnen een nieuw topic waarin je bovenstaande punten in mee neemt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()