Lijm losmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 6.282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Ik vroeg me af hoe je de lijm die met een lijmpistool is gespoten kan losmaken. Bv. de ledjes van mijn computer zitten met lijm vast, en ik zou die graag willen vervangen, ik heb al met een mesje geprobeert maar er bleef niets meer over van dat ledje.

Tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Warm maken mischien, alleen de leds houden daar niet zo van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekosterman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2019
Ives schreef op 29 mei 2004 @ 09:15:
Ik vroeg me af hoe je de lijm die met een lijmpistool is gespoten kan losmaken. Bv. de ledjes van mijn computer zitten met lijm vast, en ik zou die graag willen vervangen, ik heb al met een mesje geprobeert maar er bleef niets meer over van dat ledje.

Tips??
Je gaat ze toch vervangen dus waarom zouden de oude dan heel moeten blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Als je een beetje wrikt, dan breekt die lijmpistool lijm meestal zo los. Lukt dat niet, dan moet je het een beetje warm maken met een fohn. Daar wordt de lijm zacht van, en dan kan je hem er zo uit trekken. Met een tandenstoker kan je dan de lijmresten in je kast zo los krijgen (wel eerst weer hard laten worden. dan springt het er letterlijk af)

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:39
als je de lijm bedoelt die ervoor zorgd dat de hdd en de power led blijft is het simpel dat kun je er gewoon aftrekken zonder het warm te maken ofzo het laat best makkelijk los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022

pcnerd

Jump!

ik hewb het heel vaak gedaan door het een beetje warm te maken met een phön(of hoe je dat ook mag schrijven) dat werkte goed en als het egt nie wil kun je nog een verfbranderdje op de lage stand gebruiken ;)

Take a parachute, and jump!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/offtopic lijmpistool lijm -> smeltlijm / offtopic

Als je de ledjes toch wil vervangen, waarom duw je ze dan niet gewoon naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
misschien wil hij ze verplaatsen ipv vervangen?

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Truus schreef op 29 mei 2004 @ 14:30:
misschien wil hij ze verplaatsen ipv vervangen?
. Bv. de ledjes van mijn computer zitten met lijm vast, en ik zou die graag willen vervangen
Pagina: 1