"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je geeft wel erg weinig informatie over je probleem
@ Baudje: we kunnen wel talen en beveiligingen gaan gokken, maar aan jouw tips heb je niets als je bijvoorbeeld Zend encoded PHP hebt
[ Voor 52% gewijzigd door Paul op 29-05-2004 02:09 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als het over HTML gaat that is!
Deze dus en anders link naar site toevoegen aub.
@Paul N: Klopt, maar met zo'n summiere vraag zal het probleem wel zitten in een uitgeschakelde rechtermuisknop of het is Flash oid
[ Voor 65% gewijzigd door Baudje op 29-05-2004 02:16 . Reden: html beperking toegevoegd ]
De meeste rechtermuisknopbeveiligingen kun je omzeilen door de melding met enter weg te werken, waarna het menu als je de muisknop loslaat alsnog komt.
Als het in een nieuw venster geopend wordt waar het hele menu is uitgeschakeld (en die je vaak niet kunt resizen etc etc
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
www.tweakers.net
www.tweakzone.nl
deze sites hun bron is blank
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 02:13 ]
Dan is er iets mis aan jouw kant (clientside) met je browser, want ik kan de broncodes inzien.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 02:13:
deze sites hun bron is blank
Welke browser gebruik je? Gooi je cache eens leeg bijv.
[ Voor 12% gewijzigd door blackd op 29-05-2004 02:16 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
maar dan moet ik booten en zou het graag in ie zien
ja ik zie de bron van de homepage
maar als ik bij een nieuwsartikel de bron wil zien dan gaat het niet en dus blanke pagina
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 02:18 ]
Kijk eens in je temp inet files (c:\documents and settings\$user$\Local Settings\temp inet files, daar zal ie wel in staan
eehh, natuurlijk alleen als je windows (2000,XP,2003) hebt....
Overigens heb ik met ie6 en win2k een volledig willekeurig gedrag van browser wanneer ik source wil zien van t.net. Soms gebeurt er niets, soms een leeg notepad en soms normaal
[ Voor 43% gewijzigd door Baudje op 29-05-2004 02:26 ]
Hoe zou een browser de pagina kunnen renderen als een browser de broncode niet kan zien? Is een pagina dan beveiligd? Nee, inderdaad.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 02:16:
met suse kan ik het wel zien
maar dan moet ik booten en zou het graag in ie zien
Hmm, is er nog meer wat je ons moet vertellen of moeten we de info blijven vragen?ja ik zie de bron van de homepage
maar als ik bij een nieuwsartikel de bron wil zien dan gaat het niet en dus blanke pagina
Probleem is waarschijnlijk browser related, met Mozilla oid. werkt het waarschijnlijk wel? Cache al leeggegooid?
Ik gebruik overigens geen IE en ga daar ook niet mee testen. Maar de broncode kan ik wel gewoon zien, ook van een nieuwsbericht.
wel als je de bron dan kan bekijken wat raad je me dan aanblackd schreef op 29 mei 2004 @ 02:21:
[...]
Hoe zou een browser de pagina kunnen renderen als een browser de broncode niet kan zien? Is een pagina dan beveiligd? Nee, inderdaad.
[...]
Hmm, is er nog meer wat je ons moet vertellen of moeten we de info blijven vragen?
Probleem is waarschijnlijk browser related, met Mozilla oid. werkt het waarschijnlijk wel? Cache al leeggegooid?
Ik gebruik overigens geen IE en ga daar ook niet mee testen. Maar de broncode kan ik wel gewoon zien, ook van een nieuwsbericht.
Mijn vorige berichten doorlezen, dan zie je dat ik 2 aanbevelingen doe.Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 02:24:
wel als je de bron dan kan bekijken wat raad je me dan aan
Probleem : Wil de bron lezen van artikels op de bovenvermelde sites
cache verwijderd niks veranderd
cache geleegt en nu krijg ik ook geen notepad venster meer
pagina opgeslaan en in editprogramma geopend het werkt wel maar ik zoek een snellere manier
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 02:32 ]
C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files\
[ Voor 4% gewijzigd door Baudje op 29-05-2004 02:37 . Reden: en nu ga ik tukken, over 3 uur op! ]
maar indien je een proggie op het net vind zet het dan even in deze topic he
alvast bedankt iedereen
Verder - wij doen op GoT niet mee aan het omzeilen van beveiligingen - nu is het in dit geval geen beveiliging maar een fout in Internet Explorer - het is wel iets om in de gaten te houden.
Dit topic is gesloten.
![]()