Toon posts:

Verloop stukjes voor slangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik hier nog niks over kunnen vinden. vandaar een heus eigen topic, voor zolang het duurt.

Ik heb zojuist een Asetek antarctica op mijn CPU geknutseld, welke een slangbinnendiameter heeft van 6.5 mm. Nu zijn de aansluitingen van mijn pomp en radiator allemaal 13 mm en daar heb ik goed tygon spul aanhangen. Nu heb ik helaas toch te maken met die 6.5 mm buis, maar heb daar geen goed verlop stuk voor. op het moment zitten er twee messing tuiten in die normaal voor hogedrukwerk gebruikt worden, maar die zijn nu al aan het roesten ! (zit er pas 5 uur in !)

Nu ben ik dus op zoek naar het liefst plastic, of anders koper verlopstukjes voor 13mm OD naar 6.5 ID. Is iemand iets moois tegengekomen ?

Verwijderd

als je waterblokje gewoon een 1/4 inch draad heeft kan je gewoon deze slangpilaartjes kopen en die erin draaien... passen je slangen ook meteen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakstore.nl/shop/images/chrome.gif

te koop bij Tweakstore.nl voor een kleine 6 euro ben je dan klaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft hij die neit op voorraad en zijn ze ook nog eens verchroomd, de rest van mijn systeem is allemaal koper.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51

Garrett

Watercooler

Ik kan bij de betere ijzerwarenhandel ook zulke aansluitingen halen, iets van 2 euro per stuk als ik 't me goed herinner :)

En Kaagman, wat boeit het dat je koper met chroom zou 'mengen'?

Dat gaat niet corroderen of zo :D

I love watercooling

Verwijderd

Garrett schreef op 29 mei 2004 @ 19:26:
Ik kan bij de betere ijzerwarenhandel ook zulke aansluitingen halen, iets van 2 euro per stuk als ik 't me goed herinner :)

En Kaagman, wat boeit het dat je koper met chroom zou 'mengen'?

Dat gaat niet corroderen of zo :D
andere kleur ? :P

Verwijderd

Topicstarter
dat corroderen is idd waar ik bang voor ben. Maar koper en chroom is ok ?!

Ben bij een grote ijzerhandel geweest, beste wat ze voor me konden vinde was een nipple voor perslucht leidingen.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:51

Garrett

Watercooler

Dangerden heeft bijvoorbeeld toch ook waterblokjes met chromen slangpilaren...
Sjek dit, deze heb ik zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.dangerden.com/images/MAZE4/Maze4_AMD_large.jpg

Daar wordt echt wel over nagedacht hoor ;)

I love watercooling

• wsiev
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-02 20:50
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 14:19:
Helaas heeft hij die neit op voorraad en zijn ze ook nog eens verchroomd, de rest van mijn systeem is allemaal koper.
Ik zou hem toch even mailen als ik jou was,
want ik heb heb ze daar een maand geleden besteld
en ze zijn net gister binnengekomen . :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik ga proberen een bovenkant met 1/2" aansluitingen te bemachtigen voor mijn waterblockje, ben ik gelijk van al het gerotzooi af.

en anders wordne het de chromen exemplaren.
Pagina: 1