Systeem snel genoeg voor nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 21:39
Ik ben van plan met de nieuwe aankomende kaarten van ATi en Nvidia een nieuwe kaart te kopen, ik zit nu met een 9600pro die een beetje brak is dus ik heb zowiezo een nieuwe nodig.

ik game veel en dan vooral met Far Cry, en in de toekomst HL2 en Doom3 etc.

specs:
Athlon XP 2600+
1024Mb 333Mhz
Raptor 36Gb

is het rëeel om er een X800pro kaart in te doen of wordt de prestatie van de kaart afgeremd door de lage sysspecs? met andere woorden; kan ik er net zo goed een 9800pro in stoppen voor dezelfde gameprestaties?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lage syspecs :+ Systeem is mijn inziens voorlopig nog snel zat voor de nieuwste games :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 23:28

Klippy

Still Game

Leuke topictitel :)

Maar dat systeem is snel genoeg hoor voor die kaart...
Verder ligt het er maar aan hoe lang je er mee wil doen, op die 9600 is alles ook nog prima te doen.
En je budget he..

Ik zou zelf meteen de nieuwe kopen dan als het prijsverschil niet al te groot is, maar dat moet je verder toch echt zelf beslissen, als je ff zoekt komt je nog 20 van deze topics tegen...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Inderdaad, het systeem is nog verre van verouderd :)

Heb de titel toch maar wat duidelijker gemaakt, alhoewel ik 'V12 in een Renault Megane?' erg origineel vond :P

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Je systeemspecs zullen voorlopig echt geen bottleneck vormen.
Die kaar kan er best in.

idd originele topic titel :D

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

TheBorg

Resistance is futile.

Pollewob schreef op 29 mei 2004 @ 00:45:
Inderdaad, het systeem is nog verre van verouderd :)

Heb de titel toch maar wat duidelijker gemaakt, alhoewel ik 'V12 in een Renault Megane?' erg origineel vond :P
Een v12 in Megane niet, maar in een Espace zeker wel. ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
F1 V10 motor.

Mar laten we weer ontopic gaan :)

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 21:39
Ik had eigenlijk meer verwacht van de nieuwe Nvidia, die heeft een laag prestatieverschil ten opzichte van de ATi, en terwijl de 6800 verzot is op Watt's en al gauw €100 duurder is dan de X800 denk ik toch dat Nvidia de plank heeft misgeslagen.

achja, de tijd zal het zeggen (8> ;)
Pagina: 1