Geen geluid meer uit Sony VAIO FX405

Pagina: 1
Acties:

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Hallo mensen,

Ik heb net deze laptop aangeschaft, een Sony Vaio FX405 met AMD Athlon 1000 mhz cpu erin en 256 mb geheugen intern. Maar voor en na een verse installatie van Windows XP wil het geluid niet werken. Geen Windows-sounds, geen cd/dvd muziek, totaal niks.

Wat is er mis?

Alvast bedankt! 8)7

Apple | Marantz | B&W

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Driver?

Kijk hier eens: http://www.vaio-link.com/...egister/register.asp?l=nl

Moet je de serial van het laptop invullen en ja kan kijken bij de downloads. Verder is de soundchip volgens Sony een Analog Devices AD1881A...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• Ron_Tweaker
Speedpete schreef op 28 mei 2004 @ 23:35:
Driver?

Kijk hier eens: http://www.vaio-link.com/...egister/register.asp?l=nl

Moet je de serial van het laptop invullen en ja kan kijken bij de downloads. Verder is de soundchip volgens Sony een Analog Devices AD1881A...
Ik heb de driver al een tijdje geleden gedownload. Het is een WDM driver, het zou dus moeten werken, maar helaas... tot nu toe nog geen resultaat. Wat zou er anders mis kunnen zijn? Ik heb alles nagecheckt; volumeregeling etc. etc. :?

Apple | Marantz | B&W

• Ron_Tweaker
massari schreef op 29 mei 2004 @ 00:37:
[...]

Ik heb de driver al een tijdje geleden gedownload. Het is een WDM driver, het zou dus moeten werken, maar helaas... tot nu toe nog geen resultaat. Wat zou er anders mis kunnen zijn? Ik heb alles nagecheckt; volumeregeling etc. etc. :?
Niemand ideeen? :?

Apple | Marantz | B&W

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 16:41
Ik denk dat je het beste effe terug kan gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien dat het een hardwarematig probleem is. Mocht het een internet-shop zijn waar je hem gekocht hebt, dan zou ik effe naar ze mailen of bellen.

• Ron_Tweaker
Ik zal Sony morgenochtend even opbellen en dit probleem uitleggen.

Enfin, iets anders; wanneer ik mijn laptop al enige tijd aan heb staan (2 uurtjes op netstroom) dan crasht mijn laptop en gaat hij automatisch uit.

Ik heb het vermoeden dat de linkerkant van de laptop ontzettend warm wordt en dus ineens uitspringt. Zit er in dit model wel een fan in de laptop? Ik kan nergens iets vinden om dit ding aan te zetten.. meestal gaat dit toch automatisch?

Apple | Marantz | B&W

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 16:41
Ja er zit eigenlijk in elke laptop wel een fan. Deze zou ook automatisch aan moeten gaan als het te warm wordt. Sommige laptops kunnen idd zichzelf uitschakelen als ze te warm worden. Maareh zou als ik jouw was dat dus ook maar effe doorgeven, want het klinkt alsof jouw laptop hardware-matig niet helemaal in orde is.
Pagina: 1