Notebook verzekeren

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony Vaio notebook gekocht en heb de standaard garantie van 1 jaar verlengd met 2 jaar extra, maar ik vraag me af of ik mijn notebook ook kan verzekeren tegen zaken die buiten de garantiebepaling vallen. Ik denk bijvoorbeeld aan schade door stoten, laten vallen, verkeerde elektrische spanning, waterschade, diefstal/verlies onderweg dus wanneer er geen sprake is van braak, etc.

Via Google vond ik deze site: http://insnotebook.nl/algemeen/verzekeren.asp#verzekering2 maar ik moet nog even navragen of je daar ook notebooks kunt verzekeren die ergens anders gekocht zijn.

Wellicht weet iemand hier nog iets anders?

Rik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk anders even bij de bestaande verzekeringen die je hebt lopen (inboedel e.d.) in hoeverre je notebook daar ook onder valt of anders het mogelijk is om aanvulling op je verzekering te emen, is vaak goedkoper dan een losse verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Op de site die je geeft staat dat ze samenwerken met Actua. Als je een kijkje neemt op http://www.actua.nl/ dan kiest voor 'Garantie verzekeringen' links in het menu, en vervolgens voor 'Computers', kan je een stukje vinden over 3 jaar volledige verzekering.

De website geeft je de mogelijkheid om een dealer in de buurt te zoeken, wieweet zit die van jou er ook bij... verder kan je natuurlijk altijd bij hen zelf informeren.

[ Voor 27% gewijzigd door Speedpete op 28-05-2004 23:41 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Het probleem met de meeste inboedelverzekeringen is dat die dagwaarde uitkeren, en dat is al vrij snel niet veel meer :( Die aparte verzekeringen keren vaak nieuwwaarde uit EN keren ook uit bij vallen/stoten/etc.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de enige betaalbare notebook-verzekering die ik ken is van de HCC. maar die is alleen voor leden, ben je dat nog niet dan kost dat lidmaatschap ook weer geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je eens langsgaan bij de verzekeringsagent en vragen of je je laptop kunt verzekeren
Pagina: 1