Dit laserprinter wilde niet met iomega Zip samenwerken. De drivers draaien onder windows xp. Daar heb ik dit drivers geinstalleerd. Het werkt wel correct als de printer met computer verbindt. Maar als de iomega zip met deze laserprinter samen werkt ,dan werkt het niet . Het bleek dat de verouderde driver (speciaal voor windows 2000). Canon wilde geen nieuwe drivers voor deze laserprinter LBP 660 ontwikkeld.
Daarom heb ik een neiuwe printerkaart aangeschaft. Na installatie van dit printerkaart heb ik dit laserprinter voor lpt3 ingesteld. In de bios staat er ECP voor printers/iomega.
De computer reageert wel met printerkaart en printer. De computer stelt de printer in. Maar het probleem is: De driver gaf een foutmelding "''lpt3" ...wanneer je een testpapier wil uitprinten.
daar vond ik vreemd.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Daarom heb ik een neiuwe printerkaart aangeschaft. Na installatie van dit printerkaart heb ik dit laserprinter voor lpt3 ingesteld. In de bios staat er ECP voor printers/iomega.
De computer reageert wel met printerkaart en printer. De computer stelt de printer in. Maar het probleem is: De driver gaf een foutmelding "''lpt3" ...wanneer je een testpapier wil uitprinten.
daar vond ik vreemd.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?