na aanpassen van rc.local draait de rest van rc niet meer (blijkbaar, gerbuik het bijna nooit namelijk). Ik heb bij de rc.local de volgende zooi toegevoegd:
if [ -x /usr/local/sbin/pure-ftpd ]; then
echo -n ' pure-ftpd'; /usr/local/sbin/pure-ftpd nog iets wat hier niet hoeft te staan
fi
en nu draait cron standaard niet meer.... rechten staan ok... kan cron wel manueel starten. Cron komt wel gewoon rc voor:
echo -n ' cron'; cron
In var/cron/log geeft hij aan dat de crontab ok is en ook zijn de rechten van de crontab root ok.
in diverse logs kan ik niet achterhalen wat er mis gaat.
zonder de regels in rc.local doet hij het namelijk wel dus fout zit in 3 regels rc.local!
if [ -x /usr/local/sbin/pure-ftpd ]; then
echo -n ' pure-ftpd'; /usr/local/sbin/pure-ftpd nog iets wat hier niet hoeft te staan
fi
en nu draait cron standaard niet meer.... rechten staan ok... kan cron wel manueel starten. Cron komt wel gewoon rc voor:
echo -n ' cron'; cron
In var/cron/log geeft hij aan dat de crontab ok is en ook zijn de rechten van de crontab root ok.
in diverse logs kan ik niet achterhalen wat er mis gaat.
zonder de regels in rc.local doet hij het namelijk wel dus fout zit in 3 regels rc.local!
[ Voor 9% gewijzigd door Zware Unit op 28-05-2004 23:14 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...