Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IMP-550 AB maar 3mnd GARANTIE (foutje?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
SORRY, ik was weer eventjes te snel, maar mp3man.nl wist het ook niet meer? Denk ik. Van I-river heb ik een USER CLAIM FORM gekregen, en moet de Afstandsbediening opsturen naar HONGKONG. De Afstandbediening is dus een wezenlijk onderdeel van de IMP-550, zonder deze werkt hij dus niet!
De garantie bepaling voor het hele apparaat geldt hiervoor dus.
Het is alleen veel te omstandig,dat opstueren naar HK en omruilen, waarom kan dat niet gewoon in NEDERLAND? Wil toch een extra Afstandbediening kopen want het is een heel goed apparaat! Eigenlijk niet meer te missen.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
In nederland loopt de garantie altijd via de winkelier waar je je product hebt gekocht. Dat is wettelijk bepaald, dus tenzij je je product in hongkong hebt gekocht hoef je het daarheen ook niet op te sturen.

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Leg het gewoon eens voor aan Mp3man... uit de Shopsurvey blijkt dat ze een prima service bieden en dus een naam hoog te houden hebben.

Verwijderd

jah idd mail die mp3man nog ff want diie afstandbedieing kost waarschijnlijk minder dan de verzendkosten 8)7

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Antwoorden stonden toch al in het vorige topic :?

Als je een nieuwe wilt kopen, hebben www.mp3cdspelers.nl en www.challengecomputers.nl ze